Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der en god bogholder/revisor der kender til restaurationsbranchen & som forstår at give en service/rådgivning på mine vilkår

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har 2 restauranter (faktisk 3 om en måned) og har været igang i ca. 5 år - i al den tid har jeg aldrig haft hverken en revisor eller en bogholder som jeg "gad" tale med - simpelthen fordi de taler i et mærkeligt indforstået sprog. Jeg tror bare jeg har været uheldig og derfor leder efter en revisor/bogholder som forstår at jeg betaler for en SERVICE og derfor kan skabe tillid og komme med kvalificeret sparring. 

Hvis der er nogle der kender en sådan type bogholder/revisor så har det stor interesse..

Mvh Niels

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du træt af at skulle klare regnskabet selv? Så få 3 gode og uforpligtende tilbud på en revisor af Ageras lige her

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Hvor holder du til? Ikke at det behøver at betyde nogetWink

Du skal da være velkommen til at kontakte mig for flere oplysninger, så må vi se, hvorvidt mit sprog er forståeligt eller ejSmile

Tonny

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Hvis du har brug for en bogholder du kan forstå. Så er vi en virksomhed, der bl.a. ordner bogholderi for mindre virksomheder, så vi kender både branchen og snakker et sprog alle forstår.

Vi er beliggende i Frederikshavn, Nordjylland. Dog ordner vi regnskabet "online" dvs. du til hver en tid kan komme ind og se det. Så location, betyder ikke alverden. Vi kører nok med en af DK bedste priser for bogholderi, og gør en dyd i vores arbejde overfor vores samarbejdspartnere.

Du kan til hver en tid lige skrive til os, hvis du vil høre mere om hvad vi kan gøre for dig.

Håber at høre fra dig.

Mvh. Steen, Topvirk.

stmn@frederikshavn.dk

 

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels.

Jeg er indehaver at bogføringsbureau, og jeg har i dag flere kunder indenfor restaurationsbranchen. Derfor tror jeg bestemt at jeg kan hjælpe dig.

Jeg har mange års erfaring med bl.a. alt indenfor regnskab, administration, HR og receptionsdrift.

Du er velkommen til at kontakte mig

Mvh

Gitte Greve

info@ggregnskab.dk

Fra Østbirk
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Fra  CMB Regnskab & Bogføring Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har selv arbejdet indenfor hotel og restaurationsbranchen inden jeg i sommers startede som selvstændig bogholder. Jeg er derfor helt sikker på at vi er på bølgelængde, og vil se frem til at høre fra dig.

Jeg arbejder med et online regnskabsprogram, og tilbyder derfor regnskabsservice i hele landet.

Kontakt mig - så finder vi en rigtig god pris på lige præcis den hjælp du har brug for.

Mange hilsner

CMB Regnskab & Bogføring

Christina Bødskov

www.cmbmultiservice.dk

 

Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Der kunne jeg godt være den rigtige for dine firmaer. Jeg er oprindeligt uddannet tjener oprindeligt og opvokset i restaurationsbranchen. Siden har jeg uddannet mig til revisor og arbejdet som sådan siden 1989. Jeg har en bred erfaring inden for mange brancher især mindre håndværksvirksomheder, men vigtigst af alt, er jeg kendt for at være nede på jorden og er en der kan tale med mine kunder. Jeg er rimelig i pris i forhold til mange revisorer. Så ring og få et tilbud hvad enten det handler om bogføring eller regnskabsafslutning eller begge dele.

MVH

Anita Larsen

TLF 22423201

Mail: AKL.revisor@gmail.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)