Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikke annoncer på google adwords?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
God-søndag-aften alle!

Efter at have læst E-Pusher må jeg være kommet frem til den erkendelse at jeg skal have lavet individuelle landingpages til alle produkter i min e-shop. Det er lykkedes mig at få tilføjet søgeord markedet med "søgeord" <-- altså markeringer som skulle være søgning på en sætning. Men ønsker derfor også at give hvert enkelt søgeord sin egen ''overskrift'' i boksen som vises for de folk som søger.

Lad mig give et eks.

Jeg sælger fx. klapvogne.

Jeg har 4 forskellige klapvogne: én med 4 hjul, én med 3 hjul, én med 6 hjul og den sidste model har 8 hjul.

Jeg angiver derfor flg. søgeord:

"4 hjulet klapvogn"

"3 hjulet klapvogn"

"6 hjulet klapvogn"

"8 hjulet klapvogn"

Der er oprettet én annonce som har skriften:

Vi har alt i klapvogne

Dag-til-dag levering

Altid klapvogne på lager

Jeg ønsker nu at hvis der søges på et af mine angivne søgeord, fx. "4 hjulet klapvogn"
Så skal annoncen vises sådan:

4 hjulet klapvogn

Vælg en 4 hjulet for sikkerheden

Bestil idag og få din 4 hjulet imorgen

Det samme gælder selvfølgelig mine andre angivne søgeord.

Jeg vil tro jeg bevæger mig i et farligt land, men håber alligevel der er en ekspert som vil løfte sløret og kan afsløre hemmeligheden bag dette trick.

På forhånd mange tak for hjælpen.

/Klaus

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:07
Hej Klaus,

Hvis du finder ud af hvordan, kan du så ikke give mig et praj!??

Jeg har netop åbnet en webshop og forsøger mig også med adWords på Google. Jeg har læst e-pusher light, og iværksætter til jeg dør, - men er efterhånden blevet lidt rundtosset....!

Glæder mig til at høre hvad du finder frem til

Hilsen

Dorte

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:02
Hej Klaus - jeg er ikke helt "fagmand" på dette område, men pga. af manglende tid til at sætte mig rigtigt ind i søgeords-polimikken - så benyttede jeg mig af et tilbud fra noget der hedder FP informatic - de arbejder med google-søgeord - jeg ka´dog ikke sige helt præcis om det var det rigtige valg, men for en fast aftalt pris får du sponsorede links-annoncer ude i højre side af skærmbillede - så vidt jeg husker er der tale om ca 2000 direkte klik / henvisninger / besøg for ca 6-7000 kr., med de rette søgeord kommer der også kunder - du skal dog sørge for at vælge ord som er målrettet og ikke for gennerelle, ellers får du for mange "osere" der bare klikker løs (funny people out there) - og misbruger dine penge (har prøvet - kaffe er et skidt ord, bedere hvis man skriver javakaffe og lign.).
jeg henviser til eksperten:

Joel Hyrland

Adwords Administrator, F.P.

joel.hyrland.fp@gmail.com

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 09:32
Dato: 29-07-2007 23:01:57 Forfatter: kaffesalg Hej Klaus - jeg er ikke helt ''fagmand'' på dette område, men pga. af manglende tid til at sætte mig rigtigt ind i søgeords-polimikken - så benyttede jeg mig af et tilbud fra noget der hedder FP informatic - de arbejder med google-søgeord - jeg ka´dog ikke sige helt præcis om det var det rigtige valg, men for en fast aftalt pris får du sponsorede links-annoncer ude i højre side af skærmbillede - så vidt jeg husker er der tale om ca 2000 direkte klik / henvisninger / besøg for ca 6-7000 kr., med de rette søgeord kommer der også kunder - du skal dog sørge for at vælge ord som er målrettet og ikke for gennerelle, ellers får du for mange ''osere'' der bare klikker løs (funny people out there) - og misbruger dine penge (har prøvet - kaffe er et skidt ord, bedere hvis man skriver javakaffe og lign.).
jeg henviser til eksperten:

Joel Hyrland

Det har jeg skam helt styr på. Men hvordan gøres det?

Tilmeldt 14. Jun 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:40
Det er ganske nemt at gøre i Adwords.

Du skal blot oprette 4 forskellige kampagner og til hver kampagne knytte en individuel tekst.

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 12:23
Dato: 30-07-2007 10:39:58 Forfatter: Sjovforborn.dk
Det er ganske nemt at gøre i Adwords.

Du skal blot oprette 4 forskellige kampagner og til hver kampagne knytte en individuel tekst.

Det er vel en let nok løsning hvis man kun har få produkter, men har godt 1400 produkter, hvoraf jeg ville lave unikke landingpages for godt 200 - og synes ikke jeg skal have oprettet 200 kampagner - men blot have et dynamisk script som kan tilrette den enkle annonce når der søges på et bestemt produkt.

Er her ingen søgemaskineeksperter der vil give et lille tip? :-))

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 12:39
Mmm... Der findes 3rd party Google Adwords programmer. Måske nogle tillader dig at automatisere reklame generation (tekst, url destination). Hvis det er muligt, så kan resten løses med et script på din webserver.

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:28
Så skal man se om det er noget der kan lade sig gøre igennem Googles API. Ellers må du igang med at lave annoncer for hvert søgeord eller også skrive teksten så den kan bruges for alle hjul ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 18:39
Hej igen -

jeg tror du vil være godt stillet med det der FP Informatic - der er utallige søgeord, de fremsender dig en liste - som du selv kan udfylde - de kan hjælpe / guide dig i telefonen, og giver en god service med i købet, det dækker da dit behov for rigtig mange søgeord - prøv da at kontakte firmaet - det er gratis at spørge......

mvh Bent

Joel Hyrland

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:53

Hej Klaus

Du kan bruge Adwords Editor til denne slags arbejde, så laver du bare det hele i excel og så lægger det op igennem Adwords Editor bare du laver det i den rigtige opsætning.

Og et godt tip er brugen af dynamisk indsættelse af søgeordene i din overskrift og tekst ved brug af dette lille stykke tekst: {keyword}  søg evt. på google omkring det og få en uddybende forklaring på brugen af denne funktion.

Det jeg ville gøre var at sætte det op i fx excel, og så indsætte de enkelte URL's som du ønsker, i excel kan her meget nemt laves noget fletning af celler som gør det her arbejde meget nemt i forhold til de søgeord ud bruger. Jeg er ikke den store haj til det tunge excel programmering, men jeg ved at der sidder nogle hajer på exp.dk som kan hjælpe dig gratis! Skriv endeligt hvis du ønsker mere hjælp.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)