Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I Prisagenterne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Solrød Strand
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået tilbud om at Prisagenterne.dk for ca 1500 kr/år + moms vil sørge for at jeg får de billigste forsikringer, tlf, internet, osv.

MEN mon de er pengene værd?

Får man nu også de bedste priser og leverandører?

Sparer man en masse tid eller tager det lige så lang tid at føde Prisagenterne med info, som det ville selv at gå ud i forhandling med div. leverandører?

Hvad er jeres erfaringer/meninger?

Mh

Morten

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 11:31

Idéen er godt, men om de virkelig skaffer dig de bedste priser ved jeg ikke.

Det handler jo også om at de vurderer ikke kun prisen, men også kvaliteten af det de præsenterer dig for, og der kan jeg godt være i tvivl om hvorvidt de er værd at satse på....

Jeg ville bruge pengene et andet sted

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 5
Fra  PrisAgenterne - Tid til det der tæller! Skrevet kl. 15:57

Hej Morten.

Jeg er glad for, at vores salgskonsulent har gjort indtryk på dig. 

Jeg forstår fuldstændig din skepsis. PrisAgenterne har ikke noget brand endnu, og vi bruger ikke vores penge på markedsføring, som kan udbrede kendskabet yderligere. Der er en direkte sammenhææng mellem den tid, du bruger på at optimere dine omkostninger, og hvor godt dine omkostninger er optimeret. Når vi tilbyder dig at betale os for at bruge vores tid på at optimere dine omkostninger for dig, er det derfor åbenlyst at du helst skal kunne bruge din tid på noget andet. Du skal i virkeligheden spørge dig selv; Hvor lang tid tager det mig at finde den bedste pris på den ydelse, jeg skal bruge? Hvis det svar, du når frem til er mere end 2 minutter, vil du spare tid med PrisAgenterne, for det er ca. hvad det tager at uploade en regning. 

Du står ikke alene med din skepsis. Din indstilling, er den, vi bliver mødt med af alle vores medlemmer første gang, vi taler med dem. Det har vi taget konsekvensen af, og har derfor skrevet ind i vores betingelser, at der er garanti for at spare mindst det, vi koster. Vore referencer taler også deres eget tydelige sprog. 

Men Morten - Action speaks louder than words! Giv mig et kald på 7199 1515, og få et hurtigt pristjek. Hvis det er tilfredsstillende, håber jeg, du vælger at tegne et medlemskab, og hvis vi er rigtig heldige, kan jeg måske lokke dig til at skrive det her i tråden.

Med venlig hilsen

Christian Schou-Nielsen
PrisAgent
PrisAgenterne 

Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du må gerne ringe mig op ;-)) 71 99 20 10

vh

jesper