Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for en produktudvikler? Eller måske nogen du kender?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg skal til at lave et bachelorprojekt inden for ingeniørfaget, det skal være i samarbejde med en virksomhed, eller en nyopstartet virksomhed. 

Forløbet er 1. Feb - 25. maj. 

Jeg læser Produktudvikling og innovation, og har tidligere udviklet succesfulde produkter i samarbejde med virksomheder (kan ikke dele her, da de stadig er under udvikling hos virksomhederne - er i interesserede kan i skrive til mig privat og få eksempler)

For at i forstår hvad jeg skal bruge kommer jeg lige med et par eksempler: 

- Det kunne være en virksomhed der skulle reducere omkostningerne i en produktion af et produkt. Her ville jeg kigge på optimering af produktet, skrive en rapport om hvad jeg kom frem til, og en evt. inplementeringsplan. Det vil selvfølgelig foregå i tæt samarbejde med virksomheden. 

- Det kunne være en iværksætter eller en virksomhed som brænder inde med en produktidé, men ikke selv har de fornødne kompetencer til at udvikle og få produceret prototyper. Her ville jeg i tæt samarbejde med iværksætteren eller virksomheden lave research og komme med løsningsforslag. De bedste  løsningsforslag ville blive produceret i prototyper (afhænger selvfølgelig af produktet) og testet. Her vil der selvfølgelig også blive udarbejdet en rapport med  løsningsforslag og en evt. businessplan for en nyopstartet iværksætter. 

- Det kunne være en iværksætter som allerede har et produkt, men businessplanen hænger og produktet er måske ikke som forventet. Iværksætteren vil  gerne have en version 2.0. Her ville jeg gøre det samme som i 2. eksempel 

Sidder der nu nogen af jer og tænker: "Wow, det kunne jeg virkelig godt bruge", eller "Jeg hørte sgu da til julefrokosten, at ham i virksomhed x, var gået i stå med udviklingen af produkt y" - så er det lige her i skal kontakte mig.. 

Idéer til virksomheder som kunne have brug for dette, må i også meget gerne skrive!

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 01:09

Det var interessant at høre mere om hvad dine kompetenceområder er rent teknisk.

Er din innovationsbasis (tekniske formåen) mekanisk teknisk, elektronik teknisk eller organisatiorisk?

mvh jens

Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:23

Det er lidt en blanding, men mest mekanisk. Har udviklet kabinetter til robotter, fodreautomater til kæledyr, lamper, udstyr til at hjælpe handicappede mm. :) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)