Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé: Samle alle medlemsskaber på ét kort?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften på Amino,

Nu er jeg ikke selv den store fan af medlemskort til diverse butikskæder, men det er måske netop af den årsag, at ens pung hurtigt bliver et stort rod når det fyldes med alle mulige kort. I dag kan man jo have medlemskort til både fitness-centeret, biografklubben, Dansk Supermarked, Tivoli, Blockbuster, Matas (DK's største?) osv osv foruden alle de andre ID-kort der skal være plads til i ens pung.

Hvorfor er det at man ikke samler alle de her medlemsskaber på ét kort? En virksomhed der sætter sig for at løse denne opgave vil i mine øjne kunne tilbyde...

Butikkerne:
- at slippe for bøvl med at administrere og udsende kort
- få flere med i "klubben" da det er nemt for forbrugerne at tilmelde sig og benytte
- små butikskæder der ellers ikke har volume til en kundeklub vil nemt kunne tilmelde sig og komme i gang

Forbrugerne:
- mindre bøvl da medlemsskaberne er samlet på ét kort
- mulighed for flere medlemsskaber da det blot kræver en tilmelding på nettet at være med i en "klub"

Længere har jeg ikke lige tænkt denne kolde onsdag aften, men hvad siger I? Er det et spørgsmål om tid før en virksomhed hopper på denne idé, eller er der en stor forhindring jeg har overset? Uanset hvad, så lad mig høre.

mvh

Tobias Ehlig

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 21:41

God idé meeeeen.....

Jeg tror butikkerne laver deres egen "klub" og kort for at få trofaste kunder der (næsten) kun handler hos dem.

Så jeg tror ikke butikkerne er med på idéen, desværre.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 21:44

Tobias Ehlig:

Hvorfor er det at man ikke samler alle de her medlemsskaber på ét kort? En virksomhed der sætter sig for at løse denne opgave vil i mine øjne kunne tilbyde...

Idéen med et medlemkort er vel også at skabe noget brandloyalitet. Og mon ikke man skaber mest brandloyalitet ved at stå for ordningen selv? Rabatklubber der favner bredt findes skam allerede, eksempelvis Forbrugsforeningen.

- Emil

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 23:31

Det er præcis det, Apple er i gang med, med deres Passbook :) Bare i digital form.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)