Goddag derude , mig og en kammerat har fået en ide som vi vil satse fuldt ud på. Efter en måned i Asien fik vi kontakt til en samarbejdspartner som sælger håndlavede malerier. Konceptet er at starte med at importere en 20 fod´s cointaner shippet med malerier i alle slags kategorier og alle former for størrelser kæmpe til små . Pris for import omkring 12.k - (Ingen afgift for import af malerier) - 30 dage for levering Vi kan selvfølgelig ikke oplyse hele vores plan med sikkerhed for vores ide sku bli stjålet men vi har mere eller mindre alt på plads ;) Vi mener der stor potentiale i ideen, især efter vi var så heldige at få en stærk partner som snakker godt engelsk og har det nationale barrier der gør vi kan få forhandlet import prisen max. ned ... Herefter vil vi lave en simpel webshop,, så salget foregår igennem der og vi stadig kan arbejde til hverdag.. hvis projektet bliver en succes regner vi med at udvide til norden - Sverige og Norge med samme simpel webshop. Det eneste der skal på plads er en lille invetore alti ialt ligger vores budget på 70k.- vi 2 mand har selv 15k hver så vi mangler 40k, først vil vi høre om nogle herinde er interesseret, før vi vil indgå et lån. Så hvis nogle er interesseret i at være med i vores projekt vil jeg gerne høre nærmere.. VI regner med opstart inden for et par måneder.. Kontakt mig gerne herinde enten ved mail eller tlf. for mere info. følger.... Derudover kunne det være fedt at høre fra nogle amioner som evt. har erfaring med Malerier ?? Skal lige siges vi to unge på 20 år vores eneste uddan. bagrund er handelsskole. Men vi meget engageret :) Patrick og Martin |
Import fra Asien af Håndmalerier, fik en en samarbejdspartner efter ferie....
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)