Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms Q3 betales over 12 gange til skat, kan det samme ske for Q4

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

If med "dårlige tider" fik jeg lov til at afdrage moms for q3 2012 over 12 gange. Har faktisk heller ikke råd til Q4 momsen, men har overholdt betalingerne på Q3 momsen til punkt og prikke. A-Skat osv er betalt til tiden, og har ikke anden gæld end moms til det offentlige.

Hvad er jeres erfaringer, kan skal lave det samme for q4 momsen, altså en ny 12 mdrs afdragsprofil sideløbende med den eksisterende?

Der er udsigter til at der kommer sorte tal igen inden for nogle måneder, men efterår og vinter har ramt os meget hårdt..

Hilsen Vagn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg synes man læser fra en del herinde er, at det er meget vanskeligt at opnå nye ekstra kreditter fra skat og moms. Udgangspunktet er ofte, at OK, du kunne ikke klare det kvartal, og har glemt at afsætte momsen, men brugt den i driften, og vi vil ikke slagte dig for et kvartal, men kommer næste kvartal så, og kan helt enkelt bruger moms som kredit, velvidende at man allerede har et kvartal man sidder og hakker af, så TROR jeg det bliver svært. 

Det skal dog ikke forhindre i at prøve, men du skal givet forberede en god forklaring, OG en god udsigt med forklaring på efterår vinter som meget ringe i forhold til forår sommer -  sammen med en revisor og selv da er det svært to gange i træk at bruge moms som kassekredit desværre i de sager jeg har læst om

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)