Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har mistet mit admin login til Wordpress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Efter noget tids fravær på et af mine sites, logger jeg ind igen, og kan til min undren se at min bruger ikke længere er admin. Kan fint logge ind, men jeg er bare almindelig bruger og kan ikke ændre noget som helst på sitet... Hvad hulen gør jeg lige nu?? Det første jeg tænkte var at restore det hele, til et tidligere tidspunkt. Jeg har hosting ved Meebox, og kan ikke gendanne til tidligere end 4 januar. 

Den er endnu ikke færdig, men hvis nu det ikke er nok, hvordan dælen får jeg så adgang til min side igen?

På forhånd tak!

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Login i phpmyadmin og find bruger tabellen til wordpress

Skift den brugers kodeord som står til admin ud med dit kodeord, som gerne skulle stå lige under og log derefter ind med den. 

Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Vinberg:
Skift den brugers kodeord som står til admin ud med dit kodeord, som gerne skulle stå lige under og log derefter ind med den. 

Husk og kør dit kodeord gennem en MD5 generator - indsæt koden herfra i tabellen - så virker det igen :-)

Link til MD5 generator: http://www.adamek.biz/md5-generator.php

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Steenbeck:

Kim Vinberg:
Skift den brugers kodeord som står til admin ud med dit kodeord, som gerne skulle stå lige under og log derefter ind med den. 

Husk og kør dit kodeord gennem en MD5 generator - indsæt koden herfra i tabellen - så virker det igen :-)

Link til MD5 generator: http://www.adamek.biz/md5-generator.php

Det vil ikke være nødvendigt hvis der er 2 brugere (1 admin og 1 almindelig bruger). Da koden er lavet om og står i tabellen.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Steenbeck:

Husk og kør dit kodeord gennem en MD5 generator - indsæt koden herfra i tabellen - så virker det igen :-)

Link til MD5 generator: http://www.adamek.biz/md5-generator.php

Mig bekendt er der i phpmyadmin en MD5 generator. 

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Vinberg:

Login i phpmyadmin og find bruger tabellen til wordpress. 

Skift den brugers kodeord som står til admin ud med dit kodeord, som gerne skulle stå lige under og log derefter ind med den. 

Tak! Havde slet ikke set phpmyadmin funktionen. Men det virker nu.

Der blevet oprettet 1500 nye brugere på domænet, det hele ser dog ud til at være spam oprettelse, måske der sket et eller andet der. Skal vist have noget mere sikkerhed/antispam.


Men tak alle  :)

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)