Hej Aminoer. Jeg har gennem det sidste år arbejdet på en ny affiliate site, nu har jeg langt om længe fået alt på plads, eller i vært fald så meget at jeg kunne komme i gang. Jeg har fået lavet de aftaler jeg ville have og har også fundet en koncept og en wordpress tema som passer godt til mit projekt. Nu er jeg så løbet ind i et større problem. jeg har efter at jeg har oprettet ca. 625 kategorier og mangler stadig en 100-150 for at være så langt at jeg kan komme igang med det lidt mere sjove arbejde. Men jeg kan ikke få lov til at uploade flere kategorier i mit menu, ført tænke jeg det kunne være et max på de 625, så jeg prøvede at slette nogle og lave den som indlæg i stedet, men nu kan jeg slet ikke få lov til at gennem mere og hver gang jeg prøver at ligge en ny op, ser det ud til at en gemmer og det hele ser fin ud, men det der sker ikke noget. Jeg har prøvet ned safari, chrome og firefox, alle giver samme resultat. Så nu er mit spørgsmål, 1. kan der virkelig være et max på antal kategorier i wordpress? Lidt ekstra info. jeg kan sagtens ligge nye indlæg ind og alt ser ud til at virke som det skal. håber der er en der ved hvad jeg skal gøre, eller kan fortælle mig hvad jeg har lavet forkert. på forhånd mange tak |
Problemer vedr. min affiliate site og wordpress.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Jimmie Steinbeck
Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)