Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer vedr. min affiliate site og wordpress.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har gennem det sidste år arbejdet på en ny affiliate site, nu har jeg langt om længe fået alt på plads, eller i vært fald så meget at jeg kunne komme i gang.

Jeg har fået lavet de aftaler jeg ville have og har også fundet en koncept og en wordpress tema som passer godt til mit projekt.

Nu er jeg så løbet ind i et større problem. jeg har efter at jeg har oprettet ca. 625 kategorier og mangler stadig en 100-150 for at være så langt at jeg kan komme igang med det lidt mere sjove arbejde.

Men jeg kan ikke få lov til at uploade flere kategorier i mit menu, ført tænke jeg det kunne være et max på de 625, så jeg prøvede at slette nogle og lave den som indlæg i stedet, men nu kan jeg slet ikke få lov til at gennem mere og hver gang jeg prøver at ligge en ny op, ser det ud til at en gemmer og det hele ser fin ud, men det der sker ikke noget.

Jeg har prøvet ned safari, chrome og firefox, alle giver samme resultat.

Så nu er mit spørgsmål,

1. kan der virkelig være et max på antal kategorier i wordpress?
2. har jeg måske valgt det forkerte  tema?
3. Er der andre der har oplevet det samme
4. hvad skal jeg gøre.

Lidt ekstra info.
jeg har snakket med min web udbydere, de kunne til at starte med ikke finde nogen fejl på deres server, men fandt så ud af at der var et eller andet som ikke stemte. det fik de ordet og vi troede at det var løsningen. det var der ikke. PT kigger de på sagen, men kan umiddelbart ikke se at der skulle være en fejl nogle steder. jeg har prøvet at deaktivere de forskellige plug-ins, intet hjælper.

jeg kan sagtens ligge nye indlæg ind og alt ser ud til at virke som det skal.

håber der er en der ved hvad jeg skal gøre, eller kan fortælle mig hvad jeg har lavet forkert.

på forhånd mange tak 

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)