Ung og innovativ tekstforfatter søger artikelarbejde
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Jeg kan ikke skrive pb. Er på mobil. Kan du sende priser og eksempler til mig. Tak.
Tilmeldt 29. Jun 12
Jeg kan ikke skrive pb. Er på mobil. Kan du sende priser og eksempler til mig. Tak.
Hej Rodein
Har sendt en PM i din retning :)
vh.
Kristian
Fra Tjæreborg
Tilmeldt 10. Mar 12
Anders
Skrevet
28-03-2013 kl. 19:39
|
Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Det virker som om Kristian har travlt, så derfor vil jeg meget gerne hjælpe med at levere nogle tekster.
Du kan læse meget mere på min hjemmeside : Reklame fjernet af moderator
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Anders. Jeg synes at det er virkelig en dårligstil at tilbyde dine ydelse i en anden mands tråd. Du er velkommen til at oprette din egen.
Tilmeldt 29. Jun 12
Det er simpelthen ikke fair, Anders. Jeg accepterer simpelthen ikke, at du benytter min tråd til at reklamere for dig selv. Jeg synes, især efter vores noget turbulente fortid, at det er rigtig dårlig stil af dig at agere på den måde. Det ville klæde dig at slette dit indlæg øjeblikkeligt.
Opret dog din egen tråd!
vh.
Kristian
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Det er ikke din tråd. Hvis du vil informere Amino om dit uforpligtende tilbud, så kræver det Amino Plus.
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk
Fra Tjæreborg
Tilmeldt 10. Mar 12
Anders
Skrevet
28-03-2013 kl. 19:46
|
Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person
Hej Rodein,
Det har du helt ret i.
Jeg kan se jeg har lavet en fejl - Kan jeg slette min kommentar, og oprette en ny tråd ?
Egentlig var det også min plan at oprette en ny tråd, men jeg kunne ikke finde ud af at oprette det.
Kan du hjælpe med mig at få oprettet en ny tråd og få slettet denne kommentar ?
Mvh
Anders
Tilmeldt 29. Jun 12
Underligt... På din aminoprofil kan det da udledes, at du har oprettet utallige tråde før
Tilmeldt 30. Oct 09
BusinessMaroc
Skrevet
28-03-2013 kl. 20:19
|
Låst
Hej Rodein,
Det har du helt ret i.
Jeg kan se jeg har lavet en fejl - Kan jeg slette min kommentar, og oprette en ny tråd ?
Egentlig var det også min plan at oprette en ny tråd, men jeg kunne ikke finde ud af at oprette det.
Kan du hjælpe med mig at få oprettet en ny tråd og få slettet denne kommentar ?
Mvh
Anders
Du skal være Plus medlem for at oprette en tråd som denne. Er du ikke Plus og opretter den, så vil den med 100% sikkerhed blive slettet af en admin.
Tilmeldt 3. Jan 13
Rasmus Sørensen
Skrevet
01-04-2013 kl. 18:03
|
Låst
ham anders kan åben bart ikke få nok af at reklamerer for sig selv. jeg har lige fået en mail fra ham hvor han tlbyder at skrive for mig selvom jeg ikke har givet udtryk for at jeg mangler noget