Så er det blevet tid til et lille januar tilbud! Som en ekstra bonus, så får den første kunde YDERLIGERE 500 kr. rabat. Prisen er altså kun 1500 kr. FOR DEN FØRSTE DER MELDER SIG. Kontakt mig på: BB@byunik.com Udover logoer laver jeg selvfølgelig også andre grafiske opgaver, jeg har blandt andet også lavet mønsteret man kan se i baggrunden, jeg har også en passion for typografi, og tilbyder derfor også at lave speciallavet typografi (skrifttype) til firmaer med store ambitioner. Derudover laver jeg selvfølgelig også alle de andre mere almindelige opgaver, så som hjemmesider, bannere, emballage, print osv. Hvis du er i gang med at lære grafisk design, eller bare har brug lidt hjælp eller et par andre øjne på dine opgaver, kan du altid bare skrive en besked til mig. Så skal jeg nok se om jeg kan hjælpe dig. |
Se logoet som din hjemmesides, dit visitkorts etc. emballage.
Jeg har lavet dette lille eksempel for at vise hvor vigtigt det er, og hvordan man hurtigt kan få nogle forkerte indtryk af et firma udfra deres visuelle udtryk, bøtten til højre signalerer jo nærmest mere noget hjemmelavet gift end piller fra et ambitiøst apotek.