Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjeningsmuligheder? www.vilduhelst.dk

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt er jeg meget enige med de andre her i tråden. Jeg tvivler ligeledes på, at det er en pengemaskine, som du har fået lavet dig der, og hvis du alligevel har ambitioner med siden, så synes jeg, at det er en rigtig idé med en Facebook App. Du kan i hvert fald i det mindste gøre det muligt at videresende et dilemma til en ven på Facebook.

Noget andet lidt off-topic er, at jeg lige tjekkede din egen hjemmeside Boldshop.dk. Siden ser helt fin ud, men jeg forstår dog ikke rigtig, hvorfor du har valgt at placere et link til artiklen om dine udfordringer med dropshipping øverst i venstre side. Dels åbner linket i samme vindue, hvilket bringer den potentielle kunde helt væk fra din hjemmeside, og dernæst forklarer artiklen, hvordan du ''snyder'' kunderne som det ekstra mellemled ved at lægge dine egne fortjenester til oveni i de priser, som du får fra din leverandør.

Dette motiverer ikke ligefrem til køb, og som kunde vil man jo meget naturligt tænke, at man må kunne finde frem til din leverandør, hvor priserne må være lavere - uanset om dette så er sandheden eller ej. Så jeg vil klart anbefale dig at få fjernet det link.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)