Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af webshop til dropshipping. (Lagerstyring)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere!

Har i længere tid gået og leget med idéen om at starten en webshop baseret på dropshipping, og har nu endelig fået en aftale med en partner :) Så nu kommer opsætningen af webshoppen.

Jeg har valgt at bruge opensource og baserer webshoppen på Prestashop, valget er gjort udfra at jeg selv har styr på hosting af webhoteller samt en del erfaring med programmering osv gennem mit studie, er dog rendt ind i et par problemer jeg ikke lige ved hvordan andre løser.

1. Er det muligt med PrestaShop at lave en synkroniseret lagerstyring så jeg altid har samme antal på lager som min dropshipping partner?

2. Jeg vil gerne ligeså snart betalingen ér gået igennem sende en mail til min dropshipping partner med fakturaen for den enkelte bestilling.

Har ledt overalt på google efter svar, nummer 1 har jeg ikke rigtig fået styr på og nummer 2 kan jeg kun finde moduler til ~149€ hvilket jeg synes er meget blot for et system der i praksis bare videresender mails? :) 

På forhånd mange tak!

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:35

simonkragh:
1. Er det muligt med PrestaShop at lave en synkroniseret lagerstyring så jeg altid har samme antal på lager som min dropshipping partner?

Men leverer din partner ikke til andre også? Så vil du jo aldrig have det antal på lager som han har.

simonkragh:

2. Jeg vil gerne ligeså snart betalingen ér gået igennem sende en mail til min dropshipping partner med fakturaen for den enkelte bestilling.

Har ledt overalt på google efter svar, nummer 1 har jeg ikke rigtig fået styr på og nummer 2 kan jeg kun finde moduler til ~149€ hvilket jeg synes er meget blot for et system der i praksis bare videresender mails? :) 

Hmm.... hvis vi regner prisen ud i danske så er det lidt over 1000 kr for det modul. Det er da ikke dyrt. Hvis det skulle laves så skulle der nok bruges mere end én time hvis man går ud fra en normal timepris på 1190 kr (som er min pris). Du skal jo se den pris som en engangsbetaling og hvem siger at den "bare" udsender mails?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:40

Hej Niels, tak for dit svar.

Min partner dropshipper pt kke til andre partnere hvorved at hans lagerstatus på egen side stemmer overens med det aktuelle antal på lager.

Mht til modulet kan jeg godt se at 1000 kr for ét modul ikke er meget men jeg synes det er en høj pris at betale for noget jeg eventuelt kunne ordne med en duplikering. 

Mvh. Simon 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)