Hej iværksættere! Har i længere tid gået og leget med idéen om at starten en webshop baseret på dropshipping, og har nu endelig fået en aftale med en partner :) Så nu kommer opsætningen af webshoppen. Jeg har valgt at bruge opensource og baserer webshoppen på Prestashop, valget er gjort udfra at jeg selv har styr på hosting af webhoteller samt en del erfaring med programmering osv gennem mit studie, er dog rendt ind i et par problemer jeg ikke lige ved hvordan andre løser. 1. Er det muligt med PrestaShop at lave en synkroniseret lagerstyring så jeg altid har samme antal på lager som min dropshipping partner? 2. Jeg vil gerne ligeså snart betalingen ér gået igennem sende en mail til min dropshipping partner med fakturaen for den enkelte bestilling. Har ledt overalt på google efter svar, nummer 1 har jeg ikke rigtig fået styr på og nummer 2 kan jeg kun finde moduler til ~149€ hvilket jeg synes er meget blot for et system der i praksis bare videresender mails? :) På forhånd mange tak! |
simonkragh:1. Er det muligt med PrestaShop at lave en synkroniseret lagerstyring så jeg altid har samme antal på lager som min dropshipping partner?
Men leverer din partner ikke til andre også? Så vil du jo aldrig have det antal på lager som han har.
simonkragh:2. Jeg vil gerne ligeså snart betalingen ér gået igennem sende en mail til min dropshipping partner med fakturaen for den enkelte bestilling.
Har ledt overalt på google efter svar, nummer 1 har jeg ikke rigtig fået styr på og nummer 2 kan jeg kun finde moduler til ~149€ hvilket jeg synes er meget blot for et system der i praksis bare videresender mails? :)
Hmm.... hvis vi regner prisen ud i danske så er det lidt over 1000 kr for det modul. Det er da ikke dyrt. Hvis det skulle laves så skulle der nok bruges mere end én time hvis man går ud fra en normal timepris på 1190 kr (som er min pris). Du skal jo se den pris som en engangsbetaling og hvem siger at den "bare" udsender mails?