Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linklotto?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus K:
hvis du har for eksempel 30 PR0 links, så ved jeg da ikke om din side ville ramme en ordenlig PR. Og hvis der slet ikke er noget indhold på siden, så kan den da rende rundt i PR0-PR2 for altid.

En side får automatisk pagerank når der er indhold på siden og der bliver linket til den, selv fra PG0 links ! selv sider der ikke har indgående links og lidt indhold men linker til det rigtige får nemt en PG1 :) det ved de fleste!

så med f.eks indhold om linkbuilding, forskellige typer af linkbuilding og en opfordring til at sende et link afsted mod at få et fra en ægte PG2 side f.eks ville give meget linkjuice da siden har mange indgående links og meget få udgående!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 23:46

Og derfor skriver jeg:

"rende rundt i PR0-PR2 for altid."

Det sagt, så er det da en fandens masse bøvl bare for at få et PR0-PR2 IKKE-relateret backlink.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 23:51

Rasmus K:
Hold da op det bliver eftertragtet at få en masse "god" linkjuice fra en PR1 eller PR2 ikke-relateret side.

en link fra en PG2 side er der sgu ikke mange der har, de fleste tror de har, men ofte er de på en underside der har pg0 eller også deler de en pg2 side med 40 andre :) lig stort set nul!!

et ægte link fra en pg2 side er 100 gange mere værd en et link fra en pg0! hvis man tror på den logaritmiske forklaring om pagerank værdier!

men kan godt høre du ikke ved noget om pagerank og seo, så det er ligemeget at snakke videre med dig :)

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 01:12
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

dbot.dk:
men kan godt høre du ikke ved noget om pagerank og seo, så det er ligemeget at snakke videre med dig :)

Jeg har 20 domæner registreret d. 13 oktober 2012 med PageRank 2-3. Jo det er meget let at opnå et PR2 backlink.

Lad os nu ikke fortsætte en diskussion, der ikke kan vindes. Du vil have ret i at din idé er genial, og jeg prøver blot at fortælle dig at det er den ikke.

Ha en god dag.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 09:30

Rasmus K:

Jeg har 20 domæner registreret d. 13 oktober 2012 med PageRank 2-3. Jo det er meget let at opnå et PR2 backlink.

Lad os nu ikke fortsætte en diskussion, der ikke kan vindes. Du vil have ret i at din idé er genial, og jeg prøver blot at fortælle dig at det er den ikke.

Ha en god dag.

du misforstår trådens formål - jeg søger feedback i saglige argumenter for og imod om man skal gå videre med ideen så man ikke spilder krudt på det - du kommer med det input at du ikke kan lide ideen, derfor er den dårlig, det hører ind under dårlig argumentation og kan ikke bruges til noget!

flot at du har 20 domæner hvor du påstår de har PR2, det er dog forkert! Dine forsider har måske PR2 men det har alle dine undersider ikke, pagerank bliver beregnet på sider og ikke domæner!

Jo det er svært at opnå et ægte PR2 link eller højere, hvis man endelig opnår det, skal man sandsynligvis dele det med andre og så ender værdien med at blive devalueret da sidens PR skal divideres med alle udgående links for at få den sande udgående værdi ;)

Det jeg tilbyder kunne være meget værd hvis man kunne få det op at stå på en ordentlig måde, et link med pagerank 2 eller højere kun til få personer, det tæller skam højt! Siden kunne jo have meget nyttigt indhold om linkbuilding f.eks, så det er vel ikke urelevant link uanset hvordan man ser på det, sålænge det har en fin PR er jeg da ligeglad med emnet - folk har i forvejen mange skodlinks de har betalt for som alle er for sider med stavefejl og dårligt indhold! 

Folk er parat til at give mange penge for skod links, så hvorfor ikke modtage et gratis værdifuldt links! det eneste man skal er at linke for at være med, det kunne da godt gå henn og blive morsomt :)

Nå men det er også bare en sjov ide jeg havde da jeg nok kedede mig lidt, men synes da det er et interessant emne - men som sagt du behøver ikke skrive mere, det er ikke dig jeg kan bruge til at belyse dette ordentligt da du ikke ved nok om pagerank, så gider ikke svare dig mere - over and out

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 09:40

Sjov ide.-

Jeg ville dog ikke gøre det :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 09:53

Christoffer Tornbjerg:

Sjov ide.-

Jeg ville dog ikke gøre det :-) 

nej det tror jeg ikke de fleste ville :) man udfordrer jo åbenlyst google ved at lege med deres link formål - på den anden side så ser de gennem fingre med sider der tager penge for at lave kunstige links

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 10:18

Ja også det :)

Og "kunstige link" sider, ved jeg intet om. 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 10:42

Christoffer Tornbjerg:

Ja også det :)

Og "kunstige link" sider, ved jeg intet om. 

Tror han mener alt der hedder "linkbuilding-firmaer/webshops"... :) Teknisk set er disse ret kunstige...

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 10:56

Ja det tænkte jeg godt :-) men jeg mente mere jeg intet vidste mht om google slår ned på nogle eller ej :-)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)