Jeg har 20 domæner registreret d. 13 oktober 2012 med PageRank 2-3. Jo det er meget let at opnå et PR2 backlink.
Lad os nu ikke fortsætte en diskussion, der ikke kan vindes. Du vil have ret i at din idé er genial, og jeg prøver blot at fortælle dig at det er den ikke.
Ha en god dag.
du misforstår trådens formål - jeg søger feedback i saglige argumenter for og imod om man skal gå videre med ideen så man ikke spilder krudt på det - du kommer med det input at du ikke kan lide ideen, derfor er den dårlig, det hører ind under dårlig argumentation og kan ikke bruges til noget!
flot at du har 20 domæner hvor du påstår de har PR2, det er dog forkert! Dine forsider har måske PR2 men det har alle dine undersider ikke, pagerank bliver beregnet på sider og ikke domæner!
Jo det er svært at opnå et ægte PR2 link eller højere, hvis man endelig opnår det, skal man sandsynligvis dele det med andre og så ender værdien med at blive devalueret da sidens PR skal divideres med alle udgående links for at få den sande udgående værdi ;)
Det jeg tilbyder kunne være meget værd hvis man kunne få det op at stå på en ordentlig måde, et link med pagerank 2 eller højere kun til få personer, det tæller skam højt! Siden kunne jo have meget nyttigt indhold om linkbuilding f.eks, så det er vel ikke urelevant link uanset hvordan man ser på det, sålænge det har en fin PR er jeg da ligeglad med emnet - folk har i forvejen mange skodlinks de har betalt for som alle er for sider med stavefejl og dårligt indhold!
Folk er parat til at give mange penge for skod links, så hvorfor ikke modtage et gratis værdifuldt links! det eneste man skal er at linke for at være med, det kunne da godt gå henn og blive morsomt :)
Nå men det er også bare en sjov ide jeg havde da jeg nok kedede mig lidt, men synes da det er et interessant emne - men som sagt du behøver ikke skrive mere, det er ikke dig jeg kan bruge til at belyse dette ordentligt da du ikke ved nok om pagerank, så gider ikke svare dig mere - over and out