Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping vs affiliate

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Som et +1 til dropshipping, kan man også tillægge, at de kunder man så får ind, beholder man i sit eget kartotek.

Så det giver større mulighed for mersalg, hvis man gider at bekymre sig om kunde-vedligeholdelse.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:04

Kim:

Som et +1 til dropshipping, kan man også tillægge, at de kunder man så får ind, beholder man i sit eget kartotek.

Så det giver større mulighed for mersalg, hvis man gider at bekymre sig om kunde-vedligeholdelse.

Kun hvis kunden accepterer at blive kontaktet efterfølgende. Det er også muligt for affiliates at opbygge en database med nyhedsbrevsmodtagere.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 17:57

E T:

Men hvor udbredt er det egentligt??

Tror selv jeg har stødt på lignende sider men vidste ikke at det var affiliate

kan roligt afsløre at det er temmeligt udbredt og både i danmark og udlandet er konkurrencen allerede stor :)

marketers.dk som fornyligt åbnede handler kun om affilliate marketing og det er et lukket forum, som dog har den fordel at ideer udveksles frit og

det kan være godt at få sin ide skudt lidt ned inden man går i fuld krig! hvis den stadig er god, så er det bare med at gå igang!

læs evt. denne dankse blog:

http://www.antphilosophy.com/

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 22:19

dbot.dk:
kan roligt afsløre at det er temmeligt udbredt og både i danmark og udlandet er konkurrencen allerede stor :)

Det er også mit indtryk at konkurrencen indenfor affiliate er hård men jeg vil gå efter nogle nicher hvor der ikke er så hård konkurrence

Jeg går ud fra at man skal kontakte og indgå aftaler med de butikker man ønsker at ''sælge'' for??

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)