Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsor til konkurrence(r) på hjemmesider...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey kære med Aminoer...

Jeg har to hjemmesider, og har nu efterhånden fået skabt noget trafik på dem også, men jeg ville jo gerne skabe endnu mere trafik. En af de midler man jo har, er at udskrive en konkurrence, så i den forbindelse tænkte jeg på, om der var nogle af jer webshop ejere der havde lyst til at donere en præmie eller to.

Om side 1 kan oplyses:

Handler om spil anmedelser/snydekoder. Siden har siden 17 december gået fra ca. 20 besøgende pr dag op så støt stigende indtil i dag hvor den ligger stabilt på 200+ besøgende, heraf 150+ unikke besøgende. Sidevisninger ligger på mellem 1800 og helt op til 4500 pr. dag..

Om side 2 kan oplyses:

Handler om mad og opskrifter. Ligger på 150 besøgende om dagen, 140 af dem unikke. Kulminerede nytårsaften med 1300+ besøgende. Besøgende igår 345, heraf 311 unikke. Ligger på godt og vel 200 sidevisninger om dagen, men denne tendens er også støt stigende da jeg godt kan se jeg lige har opdateret en komponent på sitet der burde gøre det lidt nemmere. Sidevisninger igår: 503..

Jeg kunne også være interesseret i, at vise bannerreklamer for netop din webshop hvis vi kan finde en ordenlig aftale :) Såfremt det ønskes kan der fremsendes google analytics dokumenter til understøttelse af tallene.

/Jonas

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Flotte besøgstal du har.

Jeg vil godt smide et par Flexfit Caps i som præmie, hvis dette kunne have interesse :)

Fang mig på martin@caps4you.dk hvis det kunne have interesse og gerne med noget analytics dokumentation, som du nævner.

Hav en dejlig søndag.

/Martin

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)