Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver beskyldt for at stjæle et domæne

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Tornbjerg:

Jannik Nordahl-Pedersen:

Hej alle.

Kampen er vundet.

Han afsluttede med følgende besked:

" Haha Jannik. Vi er begge forretningsmænd, og nu har du oplevet hvordan man nogle gange får sit domænenavn igen. Du bliver ikke stævnet i retten, prøvede som forretningsmand bare at få mit domæne igen . Så også dit fine indlægAmino, og det er skam fint. Sov godt. "

Haha så han prøvede som en "forretningsmand" at få hans domæne? - syntes mere det er en metode der minder mig om en "hustler" snyder eller andet.

En forretningsmand (en reel en) havde sagt her, tag de her 5000 og hit med mit domæne!

Jeg er målløs. Det er godt nok noget svineri han har haft gang i ;)

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 01:01 | Låst

ja det kan jo også bare være et tilfælde men man kan hurtigt komme på nogle gode teorier Smile 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 01:18 | Låst

Jannik Nordahl-Pedersen:

Christoffer Tornbjerg:

Jannik Nordahl-Pedersen:

Hej alle.

Kampen er vundet.

Han afsluttede med følgende besked:

" Haha Jannik. Vi er begge forretningsmænd, og nu har du oplevet hvordan man nogle gange får sit domænenavn igen. Du bliver ikke stævnet i retten, prøvede som forretningsmand bare at få mit domæne igen . Så også dit fine indlæg på Amino, og det er skam fint. Sov godt. "

Haha så han prøvede som en "forretningsmand" at få hans domæne? - syntes mere det er en metode der minder mig om en "hustler" snyder eller andet.

En forretningsmand (en reel en) havde sagt her, tag de her 5000 og hit med mit domæne!

Jeg er målløs. Det er godt nok noget svineri han har haft gang i ;)

*Ja, men lad da ham ligge og lege med at være en idiot :-)

Troede man som iværksætter var klogere..
Han har en webshop som jeg kan se i hvert fald.
Så han må da vide at hvis han ikke betaler det domæne så ryger shoppen = indtægten.
Så det er enten hans egen fejl eller fordi han ville spare pengene, hvilket ikke var klogt :-)

Men held og lykke Jannik, håber du kommer til at tjene kassen på lige netop DET domæne ;)! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 09:08 | Låst

jonas33:
gad vide hvordan han finder domæner er der en liste over nye domæner ? for så skal han da nok ha held med et par domæner ind imellem

www.webhosting.dk udsender, så vidt jeg husker, slettelister ind i mellem, så der kan du i al fald se hvad der bliver ledigt og snuppe dem du synes er gode for dig.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 09:09 | Låst

John Sahl:

jonas33:
gad vide hvordan han finder domæner er der en liste over nye domæner ? for så skal han da nok ha held med et par domæner ind imellem

www.webhosting.dk udsender, så vidt jeg husker, slettelister ind i mellem, så der kan du i al fald se hvad der bliver ledigt og snuppe dem du synes er gode for dig.

Er det lolvigt? 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 09:51 | Låst

Christoffer Tornbjerg:
Er det lolvigt? 

At sikre sig et ledigt domæne, eller at udsende slettelisten? Det første ja, det andet ved jeg ikke ;-)

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 12:06 | Låst

Han ved jo udmærket godt han har en dårlig sag, det kræver vist ikke det helt store at se, når man render hans tekst igennem, det er en skræmmemail, og ikke andet, jeg mener på ingen måde han kan gøre krav på det domæne der, og bare det at han skriver, at han selv lod det løbe ud, for at spare hvad 2x45 kr? ... det svækker hans sag ufatteligt i forhold til en sag! ...

Venligst lad os høre udfaldet :) ...men du har intet at frygte overhovedet.. han har gjort i nælderne, den er ikke længere!

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18 | Låst

Jeg har vundet kampen :-) Han løj for at prøve at stjæle domænet tilbage. Sendt fra min iPhone

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 12:26 | Låst

smart

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:56 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jannik

Jeg har set lidt på Smartcase via webback og cvr. og har funde ud af der er sant der har være drivet et firma på dette domain, men person er

register med cvr (Slettet af moderator), det vil sige at smartcase ikke på nåde tid har være register og du kan med 100% gøre ret til domian, når man ikke er mere seriøs som og næste truger med bål og brænd for at få dig til at give efter for hans fejl bare for at spart 45 kr

Så jeg ville bestem ikke gide at bruge mere tid på ham. hvis han vil nåde kan han jo gå til domainklagenævn hvis han vil nåde. ikke fordi jeg tro han vil få medhold, da han jo selv har opgive domain for at spart 45 kr. så virker det jo ikke som om han har penge til en give klage sag.

ænsker dig held og lykke med dit nye domain..

mvh

kim

Side 4 ud af 5 (46 indlæg)