Hej Amino´er. Jeg er ny herinde, så ved ikke om det er det rigtige forum/sted. Til sagen. Jeg har et par ejendomme her i KBH , nærmere betegnet på Frederiksberg. Det er fine lejligheder på 50 - 70m2 , men som mange steder er der desværre begrænset plads til udvidelse af badeværelset og halvdelen af dem er i god stand, så det ville næsten være synd. Problemet er, at de plastickabiner , hvis nok fra mærket IFÖ der er installeret ikke bidrager til et lækkert rum mm., der er også flere steder at de er utætte grundet gennemtæret jernbunde, de er ligeledes svære at vedligeholde. Så søgte på nettet og fandt frem ti den her hjemmeside www.badmodul.dk , de har nogle fede produkter. De kan bygge et let-modul badeværelse/kabine, som kan intregreres i soveværelset eller køkkenet? Det ser skide smart og flot ud på de brochure som jeg har fået tilsendt. Man kan selv vælge fliser mm. Gulvet skal ikke brækkes op og priserne er fornuftige. Har nogle herinde brugt dem eller hørt om dem før? Venligst |
Det virker ikke som de er helt klar til at levere de produkter de omtaler, da deres hjemmeside ikke er lavet færdig.
Bla er kontaktsiden blank, samt:
Footer: