Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigst mulige betalingsløsning med dankort (Paypal er vel ikke nok)

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg påtænker snart, at opstarte min egen wepshop. Min plan er, at det skal være vha. Prestashop, Magento eller lign. og at det skal være med brug af dropshipping.

Jeg vil helst holde mine startudgifter på et minimum.

Skal i den forbindelse have en eller anden form for betalingsløsning på webshoppen.

Har hørt flere sige dette og er efterhånden nok også ved at blive overbevist om dette: "Paypal er ikke nok. Man skal kunne tage imod Dankort osv." 

Så hvis jeg nu ikke bare skal nøjes med Paypal men derimod have Dankort som betalingsmulighed, hvad er den billigst mulige betalingsløsning så?

Håber i vil hjælpe

Mvh

Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Morten,

Lyder spændende med din nye webshop. Hvis du gå efter den billigste betalingsløsning på markedet, vil vi kunne tilbyde dig den, da vi har en ePay Light løsning til DKK 99 om måneden, hvor du kan modtage Dankort, Visa/Dankort og eDankort (gennem Nets) og resten af kortene gennem PayPal. Du vil kunne håndtere alle dine betalinger fra en administration hos os. 

Vil du læse mere, kan du se vores løsninger her: http://www.epay.dk/epay-payment-solutions/oversigt-betalingsloesninger.asp

Du må endelig kontakte mig hvis du har spørgsmål hertil. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Rønne
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Underdrenge.dk ApS Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg kan godt anbefale ePay. Det er billigt og der er god support :-) 

www.underdrenge.dk - her finder du ingen sure underbukser

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har selv en løsning med QuickPay via. min PrestaShop - hvor det er muligt via. API at hæve pengene direkte i shoppen.

Kan kun anbefale Quickpay - har aldrig oplevet problemer med dem.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ePay eller Quickpay er helt sikkert begge gode løsning, men husk dog på at du også skal signe dig op hos Nets for at kunne modtage Dankort. At bruge ePay eller Quickpay alene er ikke nok - du skal have både det samt en aftale hos Nets.

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Velling:

Jeg har selv en løsning med QuickPay via. min PrestaShop - hvor det er muligt via. API at hæve pengene direkte i shoppen.

Kan kun anbefale Quickpay - har aldrig oplevet problemer med dem.

Helt enig med Søren! Og jeg har endda haft Epay som udbyder og det irriteret mig en smule at de havde 3 forskellige abonnementer med forskellige funktioner. Hos Quickpay har du adgang til det hele og det koster stadig mindre end hos Epay :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Få en Euroline indløsningsaftale, det "koster gratis", og så kan du tage Visa, VisaDankort, Mastercard etc. (dog ikke "rent" Dankort - men det kan du heller ikke med Paypal).

Og så brug f.eks. ePay eller Quickpay (inden en måned får de direkte forbindelse til Euroline - lige nu SKAL du have en Nets aftale sammen med, men i fremtiden vil man kunne køre Euroline uden nogen Nets aftale). Så vil det koste 150,- om måneden Smile

Jeg selv er mest glad for Quickpay. Det virker bare - ekstremt høj oppetid, og interfacet (og deres API) er let at bruge.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på Euroline tilbyder Visa/dankort?

Jeg synes ikke det står nogen steder på deres hjemmeside.

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan godt modtage VISA/Dankort via Euroline, da det er en svensk indløser ( så vidt jeg husker ). Derfor anser den VISA/Dankortet som et VISA, og altså et udenlandsk betalingskort.

Har folk kigget på Paymill eller BraintreePayments? Det ser super fedt ud..

Lidt samme koncept som Stripe,com ( som desværre ikke er i DK endnu )..

Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Eik Emil Christensen:

Søren Velling:

Jeg har selv en løsning med QuickPay via. min PrestaShop - hvor det er muligt via. API at hæve pengene direkte i shoppen.

Kan kun anbefale Quickpay - har aldrig oplevet problemer med dem.

Helt enig med Søren! Og jeg har endda haft Epay som udbyder og det irriteret mig en smule at de havde 3 forskellige abonnementer med forskellige funktioner. Hos Quickpay har du adgang til det hele og det koster stadig mindre end hos Epay :-)

Hvad vil det så koste at købe NETS til sin webshop?

Side 1 ud af 6 (54 indlæg)