Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger god viden om PPC - hvor skal jeg lede?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg søger nogle redskaber/læsestof til at øge min viden om PPC, og jeg tænkte Amino nok er et godt sted at starte. :)

Jeg søger de bedste bøger, podcasts, videoer, webinars, hjemmesider, kurser etc., og det behøver ikke nødvendigvis at være gratis materiale.

Er der nogen her som kan pege mig i retning af det bedste materiale omkring PPC, som er tilgængeligt i dag?

På forhånd tak,

Thomas

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 10:55

Hej Thomas

Prøv at tage et kig hos Thomas Rosenstand på: http://www.concept-i.dk/, der findes vist ikke mange danskere som har en større viden om SEO/PPC. Han har også skrevet nogle virkelig gode bøger om Google Adwords og om SEO.

Du kan også tage et kig hos Thomas Sloth på: http://i-strategi.dk/, han er også meget dygtig, og han afholder nogle virkelig gode kurser til ret billige penge. Han er også meget dygtig til at formidle tingene på en super nem og overskuelig måde.

Så er det bare med at holde tungen lige i munden om hvem der er hvem, nu i alle hedder Thomas :)

Jeg håber det kan bringe dig lidt videre.

Mvh Brian / Xpress Tryk ApS

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej Thomas,

Nogle bud på gode Adwords-ressourcer: (ikke udtømmende, men bare skudt fra hoften).

Thomas Rosenstands Adwords-bog Ad-Lex er allerede nævnt.

Derudover er der på dansk Andreas Lolks gratis Adwords-bog.

Du kan også finde bl.a. et podcast med undertegnede ved at kigge på de nominerede PPC-indlæg til årets SEMAwards.

Du kan også følge med på diverse blogs & websites:

Troels Kjems blogger på onlineeffekt.dk

Førnævnte Lolk har et amerikansk-orienteret firma, der har en meget aktiv firmablog.

Andre amerikanske ressourcer er PPCHero.com, Search Engine Watch, Certified Knowledge.

Endelig har Henrik Andersen for nylig lavet en opsummering af Adwords-ressourcer på sin blog.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:34

Super ressourcer du lister der Frank, man burde næsten "pinne" sådan en liste i toppen af forumet og udbygge den endnu mere :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:45

@Brian og Frank

Tak for nogle super gode input. Der er meget læsestof at give sig i kamp med, og det gør jeg med det samme :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)