Hej alle sammen:-)
Jeg har for nyligt startet en webshop (webe.dk - er ikke helt finpudset endnu), den sælger varer inden for wellness, skønhed og massage, altså varer som nelgeprodukter, massagebrikse, varmetæpper og 100 andre ting. Vi sølger varer til både private og erhverv. Jeg er i skrivende stund lige kommet til at tænke på at jeg har 3.000 bordskånere (til kopper) til at stå i garagen, som jeg har købt for et års tid siden, og ikke rigtig fået gjort noget ved. bDet er gangske pæne bordskånere i TRIP-TRAP stil (ikke det mærke, men i sammme flotte stil)
Jeg har nu tænkt på om jeg kunne vilbyde mine kunder 2 stk. gratis bordskånere GRATIS mod at de betaler fragten, og dermed skabe mersalg og opmærksomhed på min webshop. Men men men.... er det for underligt at give bordskånere ud, når jeg slet ikke sælger varer i stil kategori? (er dog overbevist om at mit segment og kan lide flotte bordskånere)
Hvad synes i? er det for dumt og sender de forkerte signaler?
Mvh
Maria Skaarup Krop-kuc.dk webe.dk |
Du kan med garanti lave en form for promotion, men du skal nok give lidt mere end 2 bordskånere ud for at fange folk.
Det er også en fin måde at give folk lidt ekstra. Dvs hvis du ser nogen bestille noget i den samme stil eller i den niche, så kan du vedlægge 2 bordskånere med et lille brev hvor du skriver at du synes disse passede perfekt! Det giver SINDSYGT meget goodwill, altså folk vil snakke om den service i lang tid efter.
Bare husk at skrive brevet personligt og ikke bare printe et standard ud, så går effekten lidt af ballonen :)