Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis varer? Kikset?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen:-)

Jeg har for nyligt startet en webshop (webe.dk - er ikke helt finpudset endnu), den sælger varer inden for wellness, skønhed og massage, altså varer som nelgeprodukter, massagebrikse, varmetæpper og 100 andre ting.

Vi sølger varer til både private og erhverv.

Jeg er i skrivende stund lige kommet til at tænke på at jeg har 3.000 bordskånere (til kopper) til at stå i garagen, som jeg har købt for et års tid siden, og ikke rigtig fået gjort noget ved. bDet er gangske pæne bordskånere i TRIP-TRAP stil (ikke det mærke, men i sammme flotte stil)

Jeg har nu tænkt på om jeg kunne vilbyde mine kunder 2 stk. gratis bordskånere GRATIS mod at de betaler fragten, og dermed skabe mersalg og opmærksomhed på min webshop.

Men men men.... er det for underligt at give bordskånere ud, når jeg slet ikke sælger varer i stil kategori? (er dog overbevist om at mit segment og kan lide flotte bordskånere)

Hvad synes i? er det for dumt og sender de forkerte signaler?

Mvh

Maria Skaarup

Krop-kuc.dk

webe.dk

Uddannelses- & Kursus Center for massører, wellness, fitness www.krop-kuc.dk

Nu også med Webshop se WEBE.DK

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 02:43

Du kan med garanti lave en form for promotion, men du skal nok give lidt mere end 2 bordskånere ud for at fange folk.

Det er også en fin måde at give folk lidt ekstra. Dvs hvis du ser nogen bestille noget i den samme stil eller i den niche, så kan du vedlægge 2 bordskånere med et lille brev hvor du skriver at du synes disse passede perfekt! Det giver SINDSYGT meget goodwill, altså folk vil snakke om den service i lang tid efter.

Bare husk at skrive brevet personligt og ikke bare printe et standard ud, så går effekten lidt af ballonen :)

Fra Århus C
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 03:05

Hej Kristoffer:-)

Jeg havde tænkt mig at sende til ud via facebook og nyhedsbrev.

Hvad mener du med relaterede varer? Har jo ingen varer inden for "køkken" eller lign:-)

Mvh

Maria Skaarup

Uddannelses- & Kursus Center for massører, wellness, fitness www.krop-kuc.dk

Nu også med Webshop se WEBE.DK

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 21. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:45

Hej Maria

Jeg synes faktisk det er en udemærket idé.

Det er selvfølgelig ikke en vare, der er relateret til dit hovedprodukt. Så det får jo nok ikke den samme virkning, som med en vare der er tæt relateret til dit hovedprodukt.

Men uanset hvad du giver med som en bonus, gratis gave osv. vil det jo aldrig ramme samtlige i din målgruppe. Men ved at det skiller sig ud, er der måske lidt "overraskelse" i det.

Lige med hensyn til dem der kunne være din målgruppe - mon ikke der er en del af dem der bruger bordskånere?

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 09:24

få fire bordskånere med hvis du bestiller for mere end XXX kr?

Var det en idé?

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)