Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan konverteres ASPX-website til mobilvisning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en på forummet inden sengetid - håber der en venlig sjæl imellem :)

Hvor let/svært er det at få en aspx hjemmeside konventeret så den ses optimalt på en mobil/tablet?

I givet fald hvad skal der til?

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 00:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At det er aspx, siger ikke meget om hvor komplekst layoutet er. Du kan med CSS media queries tilpasse det meste af siden, så den vises pænt på mobile enheder. Dog skal du være opmærksom på at det indhold du evt. vælger at skjule med CSS stadig hentes til clienten, og vil tage datatraffik fra mobilabonnementer.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 06:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 14. Sep 08
Skrevet kl. 07:10

Det virkede desværre ikke helt Michael, men det begyndte da at ligne, tak for hjælpen.

Peter: hvad jeg kan forstå så skal jeg ind og evt. Lave et helt nyt site. Det kan jo desværre blive en realitet hvis det ikke er en der kender det guldkorn der gør at jeg kan slippe for det :)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 07:14

Anders:
Lave et helt nyt site. Det kan jo desværre blive en realitet hvis det ikke er en der kender det guldkorn der gør at jeg kan slippe for det :)

Det burde ikke være et helt nyt site. Der skal laves endnu et layout i CSS, men du har ret at det er en del ekstra arbejde. Din programmør burde kunne svare ordentlig. 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 09:35

Anders:

Det virkede desværre ikke helt Michael, men det begyndte da at ligne, tak for hjælpen.

Det vil virke fint - spørgsmålet er hvor meget knofedt der skal lægges i det. :o)

Tilmeldt 14. Sep 08
Skrevet kl. 00:12

det er jo så det ;) 

Men tror der er sket en opbygningsfejl på sitet, får når jeg sætter den ind, så ser det ikke helt fornuftigt ud i menuen ;/ 

Men ellers tak for det, vil helt klart at arbejde videre med det, og så om jeg ikke kan få det til at passe :) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)