Hej Jeg skal bruge et Script til password, men det skal være et sikkert et (har kigget på htlm.dk) Hvor kan jeg finde det? |
Hjælp til scripts - password
Anne Fogel - smykker med mod
Det du skal bruge er en serverside løsning.. dvs. det skal afvikles i php, asp etc.. Men det er meget nemmere at hjælpe dig når jeg ved hvad du skal bruge det til.. :)? Mvh. Kasper Christjansen |
www.nfdesign.dk
ja det gør det da lidt nemmere ![]() Altså jeg skal bruge det til at åbne nogen sider, hvor der er produktbilleder (og andet) der ikke er tilgængelig for offentligheden. Og hvad jeg kan forstå er det for nemt at bryde koden på det plain script..........hvis noget med at hvis man kender stien så kan man gå ind Tak ![]() Edit - iøvrigt er det ikke Jer der har lavet bajrami |
Så nu skal jeg udtale mig om noget jeg reelt ikke har rigtig tjek på. Der er sql og php og så et eller andet jeg allerede har glemt igen :-) Super lækkert - den rykker den shop, hvornår er den færdig? Har i andet goodies i kan vise |
Hvis du kan skrive i en mail, hvad det er, der skal laves.. kan jeg lige kigge på det.. (kch[A]itechnic.dk) Og bajrami bolsjer er såmænd færdig.. - vi går bare og venter på PBS-tilmeldingen:) uha, vi har en masse, som er på vej.. og der skal nok komme links.. Lige for tiden er vi også meget fokuseret på vores eget CMS som gerne skulle være klar i udgangen af måneden.. Så i alt hemmelighed er der en del på vej - også vores egen side.. som Rene(dribling) leverer tekster til.. (ved at han har været inde over din side;) |
www.nfdesign.dk
Fino - skal lige have designet på plads, så skriver jeg. Tak for hjælpen. Jeps der er også en dribler der ![]() Jeg bor ikke så langt fra Bajrami bolsher - har prøvet dem og hvis man er til salmiak ujh.....så er det stedet ![]() |
Og ja, - det er ihvertfald gode bolsjer.. hvilket minder mig om vi snart må forbi og have en lille pose:) Men vi snakkes bare Anne.. Fortsat god aften;) /Kasper |
www.nfdesign.dk
![]() |
Hej Anne, Du skal være opmærksom på, at surftown kører med både windows og linux servere, hvilken du har er afgørende for om du har adgang til PHP eller .NET ift. at få udviklet brugerlogin. Derudover, selvom jeg jo helst ikke vil ødelægge den "gode" stemning, vil jeg anbefale dig hurtigst muligt at komme væk fra surftown, de snyder og bedrager deres kunder fra en ende, vi var desværre én af dem, det kom til at koste os flere tusinde kroner. Se i øvrig her: http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php?id=7564559 mvh. Anders |