Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til Woocommerce?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer Woocommerce brugere,

Hvordan gør i når i skal printe alle jeres fakturaer, fx til jeres bogholder?

Som jeg ser det så bliver man nød til at åbne hver ordre, klikke på "send faktura", klikke print, lukke pdf-filen, åbne næste ordre osv.

Jeg har installeret følgende 2 plugins, der (muligvis) skulle hjælpe med dette:

WooCommerce Bulk PDF Packing Slips and Invoices

og 

Invoices and Packing Slips for WooCommerce (Woothemes eget)

Men ingen af dem løser mit problem. Jeg savner (EKSTREMT MEGET) en sted hvor jeg nemt og bekvemt kan printe/eksportere alle fakturaer fra f.eks. jan/feb/mar, ligesom eksempelvis Prestashop!

Hvordan gør i?

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 13:00

Så vidt jeg kan huske, så findes der et ekstra plugin der hjælper med dette. Noget med woocommerce admin CRM plugin. Kan ikke huske mere. Længe siden jeg har haft noget med woocommerce at gøre :)

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 13:16

Jeg ved der er lavet et script der gør at du kan få det direkte ind og ligge i e-conomics (regnskabsprogram) og så derfra lave alle fakturar m.m.
Altså så snart der bliver købt noget i din webshop, bliver det automatisk bogført. 

Det virker KUN til e-conomics, men blot det at det kan opsættes automatisk er fantastisk. (Venter selv på at komme i gang med at bruge de to ting sammen. Mit nuværende theme virker pt. ikke med Woocommerce!!)

Der er pt. gratis prøveperiode på e-conomics.

Jeg skal ikke sige hvad scriptet der forbinder de to koster men jeg kender en som arbejder med det. Sig til hvis der skal formidles kontakt??

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)