Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Time Tracking Software Anbefalinger Søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen derude der kan anbefale et godt program til at holde styr på hvor lang tid man har brugt på forskellige arbejdsopgaver ?

Det ville være rart at have et simpelt program hvor man kunne bede ens ansatte registrere hvor lang tid de har brugt på forskellige projekter og del-opgaver.

Herunder hvor lang tid der er arbejdet om ugen i alt.

Programmet må gerne være tilgængelig i en mobil version samt i en version til stationære arbejdsstationer.

Der skal være et administrator login hvor jeg logge ind og se hvad mine medarbejdere har arbejdet på i løbet af ugen.

Har kikket på : Getharvest.com og Billings Pro (marketcircle.com/billingspro/ )

Jeg skal dog ikke bruge programmet til at udskrive regninger, men mere som et internt styreredskab.

Findes der gratis alternativer der er gode - eller programmer hvor man kun betaler en enkelt gang for at anvende det og ikke skal betale for brugen hver måned ?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg bruger denne http://www.proworkflow.com/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holeby
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Fra  KvinderOnline.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Torben.

Nem, overskuelig og gratis. Fantastisk!

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan

Til din mobil kan jeg anbefale et program der hedder Time Recording, jeg bruger det til min Android telefon fra et selskab der hedder DynamicG. Den gratis version fungerer ganske fint til mange ting, købe versionen koster 16 kr.

Hilsen Dennis G

Fra Aarhus C
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Kommer meget an på hvordan I sammensætter jeres projekter. Kan se du arbejder inden for IT branchen, så jeg formoder du har kendskab til scrum arbejdsprocess. Er dette tilfældet kan jeg meget varmt anbefale brugen af fogbugz, http://www.fogcreek.com/fogbugz/

De har en gratis version, men denne er kun myndigt mindre virksomheder dvs. 2 bruger. Andre plus ved fogbugz, er direkte integration til source control i skyen. Med andre ord kan hvert projekt bindes direkte om mod jeres kildekode.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)