Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trænger denne side til fornyelse

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Min svigerfar ønsker jeres bud på om denne hjemmeside er anno 2013. Eller hvad der skal gøres for at optimere den????

Det skal siges at jeg ikke har adgang til at ændre noget i denne side. men hvis jeg kunne komme med forslag så ville jeg få opgaven at lave en ny side ... I er meget velkommen til at give jeres bud om eventueller temaer fra wordpress etc der kan bruges!!!!!!!!

http://www.jensensindustriservice.dk/

Professionel vinduespolering med 10 års erfaring.

http://kronepolering.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er du sikker på du har kompetencer til at løse den opgave?

Ud fra din hjemmeside og dine tidligere projekter, vil jeg tillade mig at anbefale at din svigerfar ansætter et webbureau til opgaven.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej expertpolering,


.
Siden har en jQuery slideren - det er godkendt :) Den har et lyst tema - hvilket jeg synes sådan en hjemmeside bør have! :)

Men når det så er sagt, så virker den overordnet set ikke særlig indbydende... Jeg havde nok prøvet med en anden hjemmeside, hvis det havde været mig :)



Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Fra  grundahl+co Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden mangler som sådan ikke noget indboldsmæssigt, dog kunne den godt være mere visuelt indbydende, fx med lækkert layout i farver.
Denne opgave skal du / din svigerfar, måske overveje at give til en prof. grafiker ;)

/Christoffer

grundahl+co - kommunikationsdesign & reklame

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes egentlig den er meget fin.

Der er bare én ting, der SKAL rettes. De tre baggrundstriper gul, blå og rød. Det tiltrækker ens øjne, hvilket ikke kan være hensigtmæssigt :) 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten. Nu skal jeg ikke lave den . Bare varetage opgaven at få designet en ny . For som du selv siger så rækker mine evner ikke til det .

Professionel vinduespolering med 10 års erfaring.

http://kronepolering.dk/

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Fra  grundahl+co Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader mig lige at spørge - smider du ikke opgaven i udbud på Amino Freelancer, er det ikke meget bedre

/Christoffer

grundahl+co - kommunikationsdesign & reklame

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil mene du helt klart skal se på hovedet af hjemmesiden. Eksempel: Der er ingen firmalogo, ingen synlige identificerbare slogans eller grafik.
Dertil vil jeg også anbefale at genopveje struktureringen af indholdet, der er ikke en overskuelig kombination mellem indholdet.

Hjemmesiden har rammerne til at fremstå professionel, du skal bare samle de sidste brikker i puzzlespillet.  

Det selvfølgelig bare mit bud, man kan være uenig.

Konsulent  - Arbejder frivilligt med at sælge brugte cykler i københavn

Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer . Der er brugt mange penge på den nuværende løsning så de ville gerne spare på budgettet . Og tvivler på at nogen har lyst at lave layout gratis ;-) . Så gode råd og ideer er nok vejen frem lige nu .

Professionel vinduespolering med 10 års erfaring.

http://kronepolering.dk/

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Mobilmagazinet Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt  synes jeg egentligt siden virker helt i orden. Der er de oplysninger der skal bruges. Dejlig lys farve og som jakie siger hvis der skulle ændres noget var det nok de farver.. Der skal nok ikke være der hvor de er.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)