Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi sammen få gang i hjulene?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle,

Jeg søger en allround person med kompetencer indenfor webdesign (Magentoplatform haves) SEO, Adwords og anden olinemarkedsføring til et spændende webshop projekt med dropshipping. Hvis det er dig, vil du i store træk få mulighed for at administrere en webshop. Det er et godt stykke tid siden jeg købte webshoppen fordi jeg kunne se gode muligheder i forretningen. Men eftersom krisen ikke forsvinder i morgen, har jeg måttet sande, at jeg var nødt til at holde fokus på min kerneforretning, hvorfor webshoppen har ligget i dvale. Derfor er år 2013 året, hvor den skal vækkes til live. Producenten har fået nye produkter, så det er nu der skal smedes. Er det noget for dig?...

Jeg forstiller mig, at du er en person med en allerede aktiv webshop med erfaring og kompetencer indenfor drift og markedsføring af webshop, samt et etableret netværk. Da pengene er små håber jeg, at vi kan få et godt samarbejde og blive enige om en god fordeling.

Hvis ovennævte har din interesse eller du har spørgsmål så skriv endelig eller send mig en pm.

Mvh. Henrik
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken type produkter sælges der Henrik ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)