Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du give en skrivelysten tekstforfatter/seoskribent en udfordring?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle derude!

Mine fingre kribler efter mere arbejde og mere skrivning, så måske har du et arbejde, der kan give mig den udfordring, jeg søger?

Mit navn er Nadia, og jeg er en skrivelysten 19-årig pige, der i mit sabbatår forsøger at arbejde inden for områder, jeg kan drage fordel af senere hen i erhvervslivet. Pt. er jeg udover job som lærervikar, sælger og musiker også fastansat som skribent hos www.ferie.nu, hvor jeg både skriver søgeoptimerede rejseartikler samt rejselinks til deres facebookside. Derudover tjener jeg et par skillinger på at læse korrektur på tekster, stile, jobansøgninger, så retskrivning er bestemt heller ikke noget problem!

Jeg kan sagtens levere en billig seo-tekst, hvor hovedfokuset som regel ikke er, at den skal være 'læseinteresserant', men mere dét at få din hjemmeside til at stå højt på googles liste - intet problem! Dog elsker jeg også de store indholdsrige udfordringer, hvor jeg kan få lov at udfolde mig lidt mere i mit 'skriveunivers' end de billige seo-tekster tillader. Af person er jeg perfektionist, og jeg sætter en dyd i at levere et produkt, jeg kan stå inden for, og som folk finder fangede og har lyst til at læse.

Jeg er billig, grundig, jeg elsker at skrive, og jeg har i sinde at gå ad den vej efter endt sabbatår. Har du udfordringen til mig? Så send mig en PB eller send mail på nadia_93@live.dk og jeg vil straks påbegynde den givne opgave!

Jeg glæder mig;)!

Mvh Nadia

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne henvise til det 'rigtige' indlæg, jeg har lavet : http://www.amino.dk/forums/t/184270.aspx

Der er vist gået noget galt, da denne stod som ikke-oprettet, og pludselig er blevet oprettet alligevel:)!

Men den anden tråd er den rigtige, og der henviser jeg også til en artikel, jeg har skrevet mm.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)