Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 16 årige piger søger hjælp til skoleprojekt fra nogle kloge hovder!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino

Vi er i gang med et skoleprojekt hvor vi skal øge mulighederne for fritidsjobs til unge. Vi har selv lavet en hjemmeside, (sådan en gratis en, til eksempel) men vi skal have lavet et budget, over hvad det ville koste at lave sådan en hjemmeside i realiteten. 

Vores hjemmeside skal kunne indholde flere sider, man kan klikke ind og læse på, et chat forum, Annoncer, og man skal kunne logge ind, dankort betaling, automatiske mails der bliver sendt ud når en ung klikker interesseret i et job og søgefelt og alt det der hører til.

Det er lidt svært at forklare da vi kun selv har lavet sådan en kladde hjemmeside, så håber i forstår det og vil komme med et bud på hvad sådan noget ca ville koste, da det blot er til et skoleprojekt, håber i kan hjælpe!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

send en e-mail til freelance@moorehojer.net med beskrivelse af funktionaliteterne og gerne et link til jeres demo, så skal jeg med glæde komme med et "tilbud" som i kan bruge i jeres opgave.

 

--
Simon

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Et DK-domæne, med tilhørende webhotel der gerne håndtere den mængde traffik i vurderer siden genererer.

Det lyder som om jeres projekt sagtens kan administreres af et gratis CMS system, med integreret Chat forum.

I kan læse alt om NETS PBS priser på håndtering af dankort betaling her:
http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/betaling-med-kort/Documents/dankort/Nets-Dankort-prisliste-2012.pdf

Der findes masser af Email-plugins, som kan indstilles til at fungere på den måde i ønsker.

Annoncer kan i administrere ved manuel redigering i CMS systemet, eller ved automatiserede løsninger som Google Adsense.

Det er umuligt at give et helt præcist bud på hvor meget det vil koste. Det afhænger af hvor meget i er i stand til at opsætte selv, og i hvor en professionel grad hjemmesiden skal udarbejdes.

Hjemmelavet kan det laves i prisklassen: 1500-8000 kr,-
Bestilt arbejde udefra, så kan prisklassen svinge mellem 5000 og +20.000

Håber i kunne bruge min hjælp, i er velkommen til at stille flere spørgsmål i en privat besked, jeg har ingen økonomiske interesser i at vejlede jer :-)

 

 

Konsulent  - Arbejder frivilligt med at sælge brugte cykler i københavn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har tidligere lavet Cinemaxx foredrag om søgemaskineoptimering, i Cinemaxx Aarhus.

Jeg ejer et webbureau, så vi kan hjælpe dig med materialet, og du får også en søgemaskineoptimerings rapport med til dit studie! Den er værd at læse..

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil sige et sted ml. 10.000 kr. - 15.000 kr. afhængig af system og krav + moms

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)