Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting i USA - Bluehost.com, eller?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Kort og godt: Bliver et eller flere af dine sites hostet i USA, og hvilken host kan du anbefale? :-)

Tak for al input!

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 13:30

Hej Volt & Volume,

Jeg har tidligere brugt bluehost.com :) Det virkede sådan set upåklageligt dengang.. Oplevede dog efterfølgende at jeg fik et par fakturaer, på domæner som jeg ikke længere havde hos dem :) Sandsynligvis et fejl i deres system....

- Håber at du kan bruge det... 

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:53

Mehmet Aslan:

Hej Volt & Volume,

Jeg har tidligere brugt bluehost.com :) Det virkede sådan set upåklageligt dengang.. Oplevede dog efterfølgende at jeg fik et par fakturaer, på domæner som jeg ikke længere havde hos dem :) Sandsynligvis et fejl i deres system....

- Håber at du kan bruge det... 

Vh. Mehmet

Lyder godt :-). Ja, det var nok bare en fejl. Tak for svar.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 13:57

Hej.

Jeg har brugt Dreamhost siden 2006, og været meget glad for det. Servicen er god, og hosting er stabil.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:05

Rune Gjersvik:

Hej.

Jeg har brugt Dreamhost siden 2006, og været meget glad for det. Servicen er god, og hosting er stabil.

Mvh. Rune.

Tak, Rune! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36

Dreamhost kan også helt klart anbefales herfra...

de er billige, stabile og hvis du ønsker det kan du få lov at pille ved rigtigt mange ting (bl.a. shell adgang til serverne) eller du kan "nøjes" med deres glimrende kontrolpanel hvor det meste kan klares med nogle få klik.

Hvis du vælger Dreamhost så smid lige en privat besked, så kan jeg give dig en promo-code så du kan få første år lidt billigere.

--
Simon

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:36

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:37

Simon:

Dreamhost kan også helt klart anbefales herfra...

de er billige, stabile og hvis du ønsker det kan du få lov at pille ved rigtigt mange ting (bl.a. shell adgang til serverne) eller du kan "nøjes" med deres glimrende kontrolpanel hvor det meste kan klares med nogle få klik.

Hvis du vælger Dreamhost så smid lige en privat besked, så kan jeg give dig en promo-code så du kan få første år lidt billigere.

--
Simon

Mange tak, Simon. Det er meget venligt af dig! Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:52

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 16:01

Bruger Bluehost og er rigtig godt tilfreds.. 

Varm anbefaling herfra..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)