Ups. Fejl i dato og tidspunkt. Det er naturligvis nu på lørdag d. 17. kl. 13.00 ;-) |
Er vi klar til på lørdag folkens
Ups. Fejl i dato og tidspunkt. Det er naturligvis nu på lørdag d. 17. kl. 13.00 ;-) |
Er vi klar til på lørdag folkens |
Det lyder godt Anders ,-) Møde: Lørdag d. 17. august 2013 kl. 13.00 Sted: Halsskovvej 3A 1. sal. , 4220 Korsør Dagsorden: Kort intro af hinanden. I første omgang prøver vi at mødes fast hver 14. dag. Flere og flere kommer med for hver gang. På mødet snakker vi om hvad vi kan gøre, lytter til alle de gode idéer og hører om stemningen for et fast sted for iværksættere i området. Hvad har hver især brug for osv. Hvis man møder op er det = opbakning ,-) Mødet vil vare 1 times tid. |
Jeg kommer også gerne forbi, med mindre konen siger noget andet :)
|
Det lyder godt Jesper. |
Hej Ronni, Vi kommer måske 2 - Ellers er det mig! Joachim prøver at flytte nogle aftaler. Men vi er 3 - Jeg er ejer nemRabat, som pt. er et lokal rabatordnings firma. Vi har forskellige aftaler med erhversdrivende i slagelse. Tøj, cafeer, frisør mm. Vi har forhandlet os frem til nogle rabatter, som vores medlemmer/kunder kan få via købe et nemRabat kort, på vores hjemmeside www.nem-rabat.dk . Mvh. Lasse B. Svenningsen |
Hej Lasse |
Jeg skal måske have skruet læsebrillen bedre på, men vil nogen fortælle, hvor det MØDE FOR IVÆRKSÆTTERE KORSØR afholdes i morgen - lørdag d. 17. august 2013 kl 13 -14?
|
Møde: Lørdag d. 17. august 2013 kl. 13.00 Sted: Halsskovvej 3A 1. sal. , 4220 Korsør http://studiet.nu/ |