Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Keywords

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 56
Fra  AS Polering & Rengøring Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen af jer dygtige amino eksperter, der kan hjælpe mig med et spørgesmål. 

Er det godt og indsætte keywords for hver side man har på sin hjemmesie, eller er det nok kun og gøre det ved forsiden.

Og til de undersider man har, kan man så bruge den samme tekst i description. altså feks, (søger du en vinduespudser i Ringsted)(søger du en vinduespudser i Haslev) og så bruge samme tekst under alle de byer man har oprettet en underside til, vil det så skade min side med dupe content.

Håber jeg har udtrykt mig forståeligt. 

Mvh 

Sam

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 17:12

Du har udtrykt dig helt forståeligt, og jeg håber det er ok, at du får svar fra en ikke dygtig og ikke ekspert. Hvis du vil dit eget bedste, så laver du hver side for sig, med det/de keyword(s) og den description der rammer plet på netop denne side. Hvis du laver det hele i en mundfuld forrest, så bliver det et kompromis. Et kompromis er når alle får det, ingen vil have.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14

Der er ingen grund til at indsætte meta keywords, da de ikke bliver brugt af google.

Du bør så vidt muligt skrive en individuel og SÆLGENDE meta description til hver side. Teksten har ikke indflydelse på din indeksering, men er vigtig i forhold til konvertering/antal besøgende.

Title tag bør være unik og indeholde relevant(e) keyword(s).

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)