Jeg har nu lavet lidt seo på min hjemmeside . Har 9 sider i alt hvor af de 5 er ratet Good og 3 ok . Har en Wordpress side . Kan man tjekke hvor man er i Google . Har søgt på mine søgeord men selv ikke på side 10 er jeg på Google . :-(:-( kan ikke komme med nogen råd. Og nej jeg har ikke råd til at betale en for at lave 1000 ting der hjælper :-):-):-):-) men gode råd tager jeg gerne i mod . ;-)
Dejligt at du er kommet igang med dine SEO tekster og blogning fra din hverdag. Det skal helt sikkert nok give nogle point hos "Mr Googlebot" når du får fyldt noget tekst på :)
Det er kun muligt hvis du selv lige skriver hvilke søgeord du vil tjekkes på :) Jeg har først mulighed for at benytte ranktracker igen på mandag, da det ligger på en anden PC.
Okay. Det er vinduespolering og vinduespudser . Men tror slet ikke Google har indekseret min side endnu . .den er jo kun 10 dage gammel. ?,,,??? Eller hvad tror i. ??
Simon . Vinduespolering vinduespudser er de 2 vigtigste ord . Jeg er som sagt ret ny i seo sammenhæng så det muligt jeg slet ikke er interessant for Google