Hej aminoer, Jeg mangler feedback på min side vandskadehjælp.dk. Siden omhandler primært vandskade. Hvad man bør gøre for at forebygge vandskade, hvad man skal gøre når vandskaden er opstået, hvilken forsikring osv. osv. Indtægt: Min tanke var at sidens primære indtægtsgrundlag skulle være adsense. Lige nu søger jeg om partnerskab hos adservicemedia.dk som affiliate, da de har affiliateaftaler med forskellige forsikringer. De vil også rigtig gerne have mig med, men de ønsker blot at jeg har et CVR, så det overvejer jeg om jeg skal få skaffet. SEO: Med hensyn til linkbuilding tænkte på at jeg at få links fra vandskade firmaer. De fleste af vandskadefirmaerne's website, har utrolig mange år bag sig, så domænerne er blevet modnet godt hos google. Jeg har oprettet et kort over vandskade firmaer i Danmark, så det jeg ville kunne tilbyde vandskade firmaerne er en plads på kortet, til gengæld for et link på deres website. Det går jeg selvfølgelig først igang med, når jeg kan vise nogle reelle besøgstal, og at mit website, er blevet større med flere artikler osv. Mht. domænet er der et "æ" i. Det har jeg læst mange steder er et stort problem. Derfor har jeg også købt vandskadehjaelp.dk. Er det noget med at der kan laves en redirect, så man undgår problemer? Håber i vil give lidt feedback. |
Er der nogen der kan give feedback?