Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Startkapital til webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil sige det varierer utrolig meget. Skal du selv have et varelager, eller er det dropshipping?

Hvis du skal have dit eget lager ville jeg sætte en del af til det. Derudover skal shoppen laves, der skal laves noget markedsføring og diverse småudgifter.

Det er ikke strengt taget nødvendigt med PBS lige fra starten af, så der kan du måske spare lidt.

Mit bud ville være omkring 15-25k for at starte komfortabelt, men hvis din leverandør er hurtig nok til at levere kan du i teorien starte for under en tusse vil jeg gætte på.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jonas.

10,000 kr er ikke meget til at starte det hele op, det kommer jo an på hvor mange vare du køber hjem, og hvor mange du tror du vil sælge om dagen

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Viborg
Tilmeldt 20. May 12
Indlæg ialt: 22
Fra  TOPETHO Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Står du selv for programmering af webshoppen eller har du outsourcet den del?

Med venlig hilsen

Tobias Bøgh Larsen

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

hvis du kan købe dine varer når dine kunder har bestilt og betalt dem, så burde det være nok. Du kan få en flot webshop hos shopify.com for 59$ pr måned, der er ikke nogen grund til en pbs(nets) løsning, du kan bruge paypal og epay. epay koster kun 149kr pr måned.

hvad skal du sælge?

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Jeg regner med at bruge CSE til at stå for lager, så på det punkt bør forretningen være udgiftsneutral

2. Markedsføring har jeg en del kreative ideer til. Så til at starte med, vil der ikke blive brugt mange på det og slet ikke i i forhold til klassisk reklamering

3. Sorterer man ikke en del kunder fra ved at fravælge PBS? Er paybal virkelig seriøst nok?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

JonasMunk:

3. Sorterer man ikke en del kunder fra ved at fravælge PBS? Er paybal virkelig seriøst nok?

Du kan bruge NETS/PBS til at modtage Dankort og Euroline til at modtage Visa og Mastercard. NETS/PBS har et opstartsgebyr på 1.250 kr på Dankort, mens Euroline ikke har noget opstartsgebyr.

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak og hvis den eneste udgift udover domæne og 1250 til NETS/PBS - burde 10.000 som startkapital så ikke være nok. Der er jo heller ingen grund til at købe flere varer end man regner med at sælge til at starte med. Så det gælder vel bare om at finde nogle hurtige leverandører?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

JonasMunk:

Okay mange tak og hvis den eneste udgift udover domæne og 1250 til NETS/PBS - burde 10.000 som startkapital så ikke være nok. Der er jo heller ingen grund til at købe flere varer end man regner med at sælge til at starte med.

Som der bliver skrevet tidligere i tråden, så afhænger det af, hvor stor en del af startkapitalen, du har tænkt dig at bruge på varer. Hvis du f.x har tænkt dig at bruge 2.000 kr af startkapitalen på varelager, så har du 8.000 kr til andre udgifter.

Udover domæne og 1.250 kr til NETS/PBS skal du også bruge en betalingsgateway. Epay.dk er en betalingsgateway, så du kan modtage kort i din shop. De koster 399 - 999 kr i oprettelse og 99 - 299 kr om måneden efterfølgende, alt efter hvilken løsning du vælger.

Du skal også bruge et webhotel og evt. regnskabsprogram?

Har du fundet ud af, hvilken webshop-system du skal bruge?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)