Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger arbejde

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ved godt det ikke er et normalt sted at søge arbejde men da jeg står pt uden job da mit sidste firma jeg arbejdet i ikke havde flere penge til at kører det videre blev det solgt. så hvis der er nogen her inde som kender nogen som bor i kbh eller rundt om må i meget gerne kontakte mig da jeg står i det problem at min kæreste er gravid og skal føde her til april. så er faktisk fuldstændig ligeglad hvad jeg laver da jeg stort set bliver glad for det jeg altid laver. har en rigtig god udtalelse fra mit firma som jeg kan sende plus ansøgning og det. håber at hører fra nogen der ude da jeg stor og virkelig har brug for et job.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:31

Har du ingen uddannelse? 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 4. Jan 13
Skrevet kl. 21:35

hej nej desværre ikke. har alm kørerkort til bil plus truck kort.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:45

Har du prøvet at søge ind hos eks. Zap, 3x34. DHL, UPS, eller andet Transport firma? Det kræver normalt ikke så meget andet end et kørekort, også at du er frisk :-)

Tilmeldt 4. Jan 13
Skrevet kl. 21:47

har jeg desværre prøvet men desværre intet job. hvis jeg kunne ville jeg gerne ha noget inden for vinduespudsning trappevask ejendomsservice men ja som sagt intet job. men søger skam alt fra netto til direktør job :D

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:49

Det da altid noget at du søger, jeg ved personligt, at elektriker branchen er sprunget i luften, der mangler sindsygt mange elektrikere alle steder, INKL. københavn. 

Start på en uddannelse som elektriker i dag? Hvis du er over 25 får du voksenlærling løn.

Tilmeldt 4. Jan 13
Skrevet kl. 21:52

ja men problemet er bare har undersøgt alt inden for uddanelse men problemet er jeg har ikke råd til at starte på en uddanelse og ja bliver 26 her om et par dage. og er ikke rigtig god til matmetik så den uddanelse er svær for mig ( har prøvet den )

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 21:55

start på en uddannelse så er du igang og du får SU så er du da sikret et eller andet og du får en uddannelse - alternativt kan du prøve vikarbureauer, de har forbindelserne og hvis det går godt kan du være heldig at blive fastansat hvis begge parter er ok med det :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 4. Jan 13
Skrevet kl. 21:57

jeg for skam osse penge jeg for fra min a-kasse og skal tag grundoforløb og der kan jeg ikke leve på.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:59

Du kan sagents leve på en voksen løn, det har jeg kendt mange der har gjort. Så har du bare for store udgifter.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)