Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PC hjælp

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker lidt på at sætte en annonce i avisen og tilbyde pc hjælp. Hvis folk har nogle problemer med deres pc, de mangler hjælp til. Det er ikke noget, jeg regner at tjene mange penge på. Måske bare lidt ekstra til at supplere min SU.

Jeg kan nemlig huske, da jeg var mindre, og vi havde problemer med vores pc, så var der tit annoncer i avisen. Men hvordan udregner man det med SKAT? Hvis jeg f.eks. tager ud til en person, og får 200kr for at løse et problem. Så giver han mig jo de penge. Hvordan afregner jeg så SKAT af dem? Jeg skal jo ikke starte nogen virksomhed.

Håber I kan hjælpe.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du laver en kvittering til ham - køb evt en blok med dagsdato kvitteringer hos bogholderen, eller skriv på et stykke papir

dato  PC hjælp kr xxx Dit navn og din adresse fuldt ud

den kvitterer du så ved at underskrive og har selv en kopi. Du lægger dine tal samme og opgiver til skat (og du kan sågar forskudsregistrere når der er gået et halvt år og du ved hvad du ca kommer til at tjene) i rubrik 12 i forskud og årsopgørelse. Har du udgifter i forbindelse med det, f.eks. noget transport der kun har med det arbejde at gøre, så kan du trække den udgift fra i rubrik 29

Jeg tror du kan dele lidt flyers rundt, specielt i områder med mange ældre, som i disse år skal igang med netbank og e-mails - og tilbyde lidt billig service til dem

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)