Hej Peter, Den skulle være i vinkel, men hvordan svarer jeg så mit svar lægger sig under dit? Tak for hjælpen |
Hvordan svarer jeg dig så mit svar kommer ind under din kommentar?
Jeg har prøver lynsvar og svar
vh
Hej Peter, Den skulle være i vinkel, men hvordan svarer jeg så mit svar lægger sig under dit? Tak for hjælpen |
Hvordan svarer jeg dig så mit svar kommer ind under din kommentar? Jeg har prøver lynsvar og svar vh |
Morten - velkommen til Amino :) Dine svar vil altidende sidst i tråden uanset hvad du trykker på :) |
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
VERDENSKLASSE! vanløsefilialen siger mange tak |
Må sku sige, dine referencer på din hjemmeside ser godt nok godt ud, vildt lækre logoer du har lavet. Vil mene med dine erfaringer er det en rigtig flot pris. Stod jeg og manglede en hjemmeside gad jeg slet ikke overveje at gå i gang til når du gør det til den pris. |
Hej Mark, Tak for de pæne ord. Jeg har også strammet mig an her og der. Du er velkommen til at vende tilbage hvis det en dag skulle blive aktuelt med grafisk assistance. Tak for din hilsen og fortsat rigtig god weekend. Morten Ree |