Hej ... Vi overtager en kiosk her om et par dage.. Og vil gerne høre om vi har overset nogle emner.. Hvordan beregnes værdi af varelager? .. Betaler vi bare den pris sælger har givet for varen?.. Hvad skal vi være opmærksom på her?...... Vi laver en inventar liste med udlejer, noget vi skal være obs på her?.. Lejeaftalen er underskrevet... Udlejer laver et dokument hvorpå der skriver at vi ikke hæfter for den tidligere lejers gæld.... Hvis nu sælger skylder til andre kreditorer end udlejer, kan vi så komme til at hæfte for dette?.... Håber i vil beskrive forløbet A-Z ved overtagelse... Vi fortsætter med eget cvr nr... Som enkeltmandsvirksomhed... Har det ikke super godt med sælgeren, så er der noget jeg har overset og burde få ned på papir??... |
Optælling af varelager og div ved overtagelse
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)