Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp fra jurist/købelovskyndig søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Skejby
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 41
Fra  www.nojob.com Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kyndige folk.

Jeg har en sag som jeg vil drøfte med jer, for jeg ved ikke hvad jeg har ret til og hvordan jeg skal forholde mig i nedenstående hændelse.

Min kæreste og jeg, samt et andet vennepar, købte sidste år et tilbud på www.downtown..dk til Berlin, solgt som et Spa-ophold på et hotel med central belligenhed i Berlin. Vi glædede os alle sammen og kørte afsted i godt humør.

Da vi ankom til hotellet kunne vi se at hele Spa-afdelingen var under restaurering, og da vi spurgte hvordan det kunne være, så fik vi blot at vide i receptionen at de ikke vidste noget om den forestående ombygning. Det var vi naturligvis ikke tilfredse med, men vi kunne i situationen ikke rigtig gøre noget, så vi nød bare vores tur i Berlin, dog uden spa. Det skal lige siges at vi netop købte opholdet for at komme ned og slappe af i spaafdelingen.

Vi kom hjem fra Berlin og kontaktede selvfølgelig Downtown for at få en form for kompensation, men vi er efter flere mails afspist med at Downtown ikke kan/vil gøre noget, da de bare er formidlere, og hotellet vil heller ikke yde nogen form for kompensation, ud over at vi næste gang vi køber et ophold hos dem, kan blive opgraderet til en bedre suite, hvilket vi selvfølgelig ikke har tænkt os.

Sagen er at vi har købt et spaophold i Berlin som vi ikke føler at vi har fået, så derfor vil jeg høre om der er nogle herinde der kender noget til lovgivning/paragraffer inden for dette område og for denne specifikke sag?

På forhånd tak

Anders Fensbæk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke komme ind på deres hjemmeside (heller ikke når jeg fjerner det . du har for meget) uden at skulle acceptere daglige mails - virker i sig selv som rød klud, så jeg ved ikke hvad selskabet er for noget MEN generelt så er det rejseankenævnet som I skal ha fat i. Det forudsætter så bare, at det er en pakkerejse i har købt - fly og hotel samlet som egentlig pakke.

Ellers tager de ikke sagen, og som jeg lige kort ser downtown, så er det ikke et egentligt rejsebureau, og dermed vil i formentlig kun ha hotellet at forfølge, evt gennem den tyske forbruger ombudsmand - men om det er det værd tør jeg ikke sige

Ham fanger man via den danske http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Om-Forbrugerombudsmanden/Internationalt-samarbejde/eu?SC_itemid=f76e31cb-333d-4cee-8056-36647eb5baaf og I kan jo høre der, om de mener at kunne køre noget på sagen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)