Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10.000 job kunne ikke besættes.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja man ser tit telemarketingsjob bliver opslået flere gange...
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg så også listen nr. 2 var såkaldte Account Managers - aka sælgere. Jeg forstår godt mange af de jobs ikke kan blive besat, der er i stor udstrækning tale om jobs på ren provision, hvor ens sikkerhedsnet fjernes fuldstændig - eller jobs med en meget lav garantiløn.

Jeg er ikke i tvivl om, at visse jobs indenfor servicefag gider danskerne ikke - er det for dårligt? Tjo, det er det vel nok, men der er også noget galt med systemet, hvis det ikke kan betale sig at tage disse job, hvis man er på understøttelse.

Nu har vore kære regering snakket om nye puljejob, som skulle nedsætte antallet af arbejdsløse - disse jobs har de haft svært ved at finde, man kan måske finde det lidt besynderligt, at denne undersøgelse om 10.000 jobs kommer netop i denne periode - er det bare rigtig fin spin?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:57

Jeg har igennem de sidste 4 år søgt mange job og fået afslag på dem alle, grunden er jeg ikke har haft et arbejde samme sted længe nok til de vil bruge penge på at lære mig op.

Nu er jeg selvstændig og kan gøre tingene på min måde og ikke en chefs det fungere fint for mig

Skulle jeg have en medarbejder en dag bliver det ægtefælle eller en polak.

Synes det er svært at finde en dansker der gider arbejde i hele landet og være fleksible med arbejdstiderne, kan jo ikke bruge en der skal være hjemme kl 16.

Men skal heldigvis ikke lige pt tage stilling til om der skal ansættes den ene eller anden :)

Alternativet er at få en på kontanthjælp i arbejdsprøvning og se hvordan det går og er det en der vil arbejde og stabil og især flekible så kunne en dansker da nok komme på tale

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:01

har iøvrigt søgt telemarkeing job også med afslag ;) selv rengøring 4 timer om dagen kl 4 om morgen fik jeg afslag på

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 20:07
Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 21:54

Historien igen på DR1 madklubben i kbh søger folk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)