Jeg har den sidste ledig tid på mandag til terapi coaching eller hypnose mod angst, rygning slik afhængighed eller lign. Jeg har ledig tid på mandag i stenløse(nordsjælland) kl 11.00-1230 Min normal pris er 1500 krpå hypnose el 750kr/t for parterapi el coaching. Dog jeg vil meget gerne have den sidste tid booket ud, derfor vil jeg tilbyde jer terapi hypnose el coaching til halv pris dvs spar 50% af prisen. Skriv hvis du vil prøve hypnose eller vil blot forbedre dit parforhold www.vonbale.dk |
Parterapi tilbud på mandag
- 1

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
|

Hvad er der galt med min webside? den er præcist som jeg vil have det. måske kan jeg hjælpe dig med din webside? |
Hvis du syntes at der er noget galt med hjemmesiden så kan du jo bare beskrive det i en mail. Du skal bare huske på ikke at fremhæve dig selv som den der kan fixe det - så vil mailen ikke blive betragtet som spam men som en venlig hentydning til evt. problemer. Til trådstarter så har jeg placeret dit tilbud i den rette kategori. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jeg tror I misforstår Phillips indlæg. Han skriver ikke der er noget galt med siden, bare om de skal bytte ydelser. At skrive man kan hjælpe med en hjemmeside er ikke ensbetydende med der er noget galt med den. |
Edit: Jeg er enig i at Philips indlæg måske misforståes, alligevel så forstår jeg det ikke. Lina sælger en vare, og der mener jeg ikke at man som potentiel køber skal forsøge sig i byttehandler. Det skyldes måske mest at det er Lina's levebrød, og hvis hun skal tage stilling til alle mulige byttehandler, så er det spild af tid. Omvendt set, så var det helt ok, hvis Lina selv tilbød en byttehandel. Og/eller hvis det ikke var hendes levebrød, men f.eks. en brugt kommode. Jeg ville heller aldrig forsøge at bytte 7 slagtet høns, med alle de ting jeg køber. Men hvis sælger selv spørger efter det - ok! |

hej nej det han skriver til mig også i en privat mail er faktisk at han vil fikse min hjemmeside:) :) |