Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg på Ebay hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ønsker at sælge nogen af vores produkter på ebay.de har forsøgt mig via. Google translate da jeg intet tysk kan.

Har haft fat i Ebay (DBA) i DK for om de kan hjælpe mig, her er ingen hjælp til andet end dba. Har skrevt på engelsk til ebay.de uden at få svar retur.

Hvis her er nogen med erfaring med salg på ebay, der kan hjælpe mig med at komme igang ønsker jeg lidt hjælp.

Lad mig vide om i kan hjælpe eller kender nogen der kan hjælpe mig med at komme igang med salg på ebay.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:14

Hej.

Send mig en PM med dine spørgsmål, så sender jeg disse videre til rette person på eBay - Og vender efterfølgende tilbage med svar.

mvh,

Sami.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:40

Det bliver nok ikke nemt for dig at sælge på ebay.de da de fleste af dine kunder snakker tysk, og de er rigtig gode til at stille spørgsmål mv. og forventer at få svar. Evt. allier dig med en der studerer tysk på universitetet som vil hjælpe dig for små penge, og stå for at besvare emails, ligge produkter ind etc. Det skal være 100% iorden hvis du skal konkurrere på ebay.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:49

Hvor meget drejer det sig om, der skal sælges?

Bor i Tyskland (Stuttgart) og har en god kammerat/partner i München.

Hvis du er interesseret i en dansk "mellemmand" her nede kan du sige til, så kan vi evt. finde ud af noget.

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:29

Vores leverandør er tysk og de vil besvare alle spørgsmål. Så den del er intet problem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)