Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sociale medie reklame priser

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at åbne op for flere nye muligheder til markedsføring via. online kanaler som Adwords, Facebook osv. Hjemmesiden jeg gerne vil have markedsført yderligere er -> www.tjekdanmark.dk

Her har jeg nogen spørgsmål vedr. FB's reklamepriser. Der står jeg kan klikke og med det samme være tilmeldt som annoncør, men inden jeg trykker er jeg interesseret i hvor meget det koster og om det er betaling pr. klik, visning, like eller hvordan det fungerer?

For i der har kørt annoncer hos FB, synes i det har kunnet svare sig?

Adwords har jeg benyttet, men kan det også betale sig at vise reklamer på FB? Har du/i et indblik i det?

På forhånd tak for din/jeres hjælp!

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse! :)

Facebook annoncering kan for mange sagtens betale sig, men det afhænger selvfølgelig af, hvad målet med annonceringen er. Der er stor forskel på om man vil have salg, likes på sin Facebook side, besøgende eller bare eksponering af sit brand

Hvad er dit mål?

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Jeg er interesseret i at få markedsført www.TjekDanmark.dk og få flere likes på siden! Kender du priserne der køres for at blive markedsført via FB og hvordan afregner man? Pr. besøgende, klik, visning, like eller hvorledes?

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der har betalt sig bedst for os indtil videre er at "promote" vores opslag på facebook til nogle der er fans af andre sider som vores. Det er der hvor vi får mest for pengene :-) der betaler du en pris for at få den vist til xxx antal personer.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Man betaler enten pr. klik eller pr. 1000 visninger. Prisen afhænger af mange faktorer, herunder din målgruppe, kampagnens effektivitet mv. 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj:
Det der har betalt sig bedst for os indtil videre er at "promote" vores opslag på facebook til nogle der er fans af andre sider som vores. Det er der hvor vi får mest for pengene :-)

Dvs at jeg kan gå ind og betale mig til at få sendt min reklameblok på Facebook direkte ud til folk, som har LIKE't en af mine direkte konkurrenter og dermed præcis den brugergruppe jeg gerne vil have fat i?

Det er et godt tip, jeg ikke var klar over. :)

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Nikolaj for at åbne øjnene for nye muligheder. Hvordan ved du at det er jeres konkurrenters kunder? Kan man lave en søgesegmentering på dette i gennem Fb eller hvordan?

Casper, dvs. at jeg faktisk først kan undersøge prisen for markedsføringen når jeg har opstilt reklamekampagnen?

Hvis jeg f.eks. gerne vil ud til hele Danmark med www.TjekDanmark.dk og gerne vil betale pr. like der kommer ind, hvad er jeres erfaring så at man betaler i gennemsnit pr. like? - Nærmere for at vide om det ca. er et par kroner der er tale om eller om det kan komme helt op at koste 15-20 kr. pr. likes, for så er det ikke vejen frem at benytte for os. - Hvad er erfaringerne med jeres kampagner?

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Kollund
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 51
Fra  COMTEK.DK Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Som flere nævner, så er det på Facebook som grundregel enten per 1.000 visninger du betaler eller per. klik.
Kommer meget an på hvad du vil markedsføre (annonce type, udseende, og hvor brugerne skal linkes hen)

Ofte kan man købe sig "fattig" hvis ikke man ved 100% hvordan det fungere og kan finde ud af at opsætte annoncer.
Men du velkommen til at kontakte mig, så skal jeg forsøge at guide dig på vej:)

//

Sune Moldt 

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)