|
Mit tilbud lyder på gratis annoncering af jeres webshop produkter måned efter måned året rundt! Hvordan kan det lade sig gøre? Jeg udsender snart det første online katalog med webshop produkter på tilbud for at få mere trafik til webshop ejere, din webshop! Jeg brænder for at arbejde med webshop og derfor har jeg startet dbot.dk (danmarks bedste online tilbud) som snart går i luften!! Du kan annoncere gratis i kataloget med et specielt tilbud der gælder i 14 dage, der vil være et link til din webshop ud for produktet. Tilbuds kataloget vil også blive rundsendt til vores nyhedsbrev database som indeholder specielt gode tilbud som ikke vises i online kataloget, så det kan godt betale sig at skrive sig op til at få tilbuds kataloget i sin indbakke :) Hvis du er interesseret i at komme med i kataloget så skriv her i tråden eller på email - du kan også allerede nu sende dit første tilbud til os med et godt billede af dit produkt med transparent baggrund (.png) og en godt tilbud som kun er for dbot's læsere!! (det må ikke eksistere andre steder!) Min vision på sigt er at rundsende hver uge :) I kan sende jeres tilbud på annonce@dbot.dk vh Thomas Clausen - ShopBase.dk / artikel katalog kun for webshop ejere |
Hej, jeg skal snart til at lave mit første katalog med produkter på særtilbud kun for dbot.dk's læsere - derfor har jeg brug for en masse gode tilbud jeg kan tilbyde mine læsere, ekstra gode tilbud bliver ikke bare vist på forsiden men kommer også med rundt til nyhedsbrev email basen.
tilbuddene må kun være for dbot.dk's læsere og altså ikke være muligt at tilgå andre steder fra, tilgengæld sørger jeg også for at drive trafik til jeres webshop hvis i har et godt tilbud.
Annonceringen er gratis, men når i får trafik vil i blive afregnet med den trafik i får på klik afregning fra kataloget.
vh Thomas
Bliv gratis medlem