Hvordan kommer jeg videre og nogen som har en idé om, noget der ville fange mig mere?
Jeg giver dem der siger at du burde gøre din uddannelses færdig, og eventuelt tage ud og rejse lidt, ret For det du gør i øjeblikket, er ikke holdbart i længden.
Der er kommet en udfordring i forbindelse med at sende varerne (som man jo ikke kan smide i en postkasse om aftenen..
), og så er det lettere at give op.
Så har jeg også 2 webshops mere, dog har jeg ingen varer til dem endnu,
Dem har du mig bekendt haft et stykke tid, men er heller ikke kommet videre.
Som også ser halvffærdig ud. Dine referencer (som jeg formoder er dine egne sider) tager du selv afstand fra, hvilket er et pænt dårligt udgangspunkt, Men eftersom du ikke har fjernet disse referencer, går jeg ud fra at det heller ikke er noget du er på vej videre med.
Er desuden med i
www.B2BGroup.dk - Som jeg bruger lid tid på, dog giver det hellere ikke noget endnu
Men gør I noget for at den skal give penge, eller er dette også mere eller mindre droppet, fordi pengene ikke kommer væltende af sig selv.
Så har jeg et par ideér der koster nogen hundredetusinde og har jeg ikke, så de må vente.
Jeg synes det er en god ide at de venter, da du ikke har vist et færdigt, eller næsten færdigt projekt som du bare har knoklet for. Det virker som om du bare kaster håndklædet, hvis der ikke kommer lette penge. Og så vil det være ærgerligt at smide en masse penge efter en bar, for det er også hårdt arbejde at få sådan én til at blive til en succes.
Begrav dine projekter, for de interesserer dig tydeligvis ikke. Hvis drømmen er den lettjente gevinst, bør du i stedet spille Lotto hver lørdag, og håbe at den på et tidspunkt kommer. Vil du have succes og penge, skal du være klar til at arbejde. Meget!
Når du nu har frigivet en masse tid ved ikke at sidde og kigge irriteret på projekter du ikke gider at røre ved, kan du i stedet læse en god bog. Jeg anbefaler at du køber Jesper Buch's Kick-Ass Fra kælder til milliard (den burde alle i øvrigt læse). Den giver et meget godt indblik i, hvor meget der skal arbejdes for succesen. Den viser også at belønningen kan være det hele værd, men at man altså bliver nødt til at ofre nogle ting.
Jesper Buch kan og gør alt det du gerne vil. han har også knoklet 16 - 18 timer om dagen, hver dag i 5-6 år, for at nå dertil. Han kan arbejde når det passer ham (der har lige været et par år hvor han vist ikke har lavet så meget), kan rejse når det passer ham, og hvorhen det passer ham. Han køber sig ind i eksisterende firmaer. Ikke fordi han bare læner sig tilbage og venter på at pengene triller ind, men fordi han kan være med til at gøre dem til succeser. Det er først der pengene kommer..
Så inden du fortsætter, skal du først og fremmest gøre op med dig selv om du i det hele taget har lyst til at "det gør lidt ondt" i en periode, Har du overhovedet lyst til at knokle hårdt, længe og mange timer om dagen for at opnå dine mål? Hvis du ikke har lyst til det er det helt fair, så er det bare en anden vej du skal gå. Men du skal bare vide at uanset om du vil opnå dine mål ved at have egen virksomhed, eller ved at være lønmodtager, skal du arbejde hårdt for at indfri drømmene. De indfirer ikke sig selv, men er resultatet af målrettet og vedholdende arbejde.
Anyways. Køb bogen her: http://www.saxo.com/dk/kick-ass_jesper-buch_epub_9788771371369 (e-bog, hvis du vil læse den med det samme) eller her: http://www.saxo.com/dk/kick-ass_jesper-buch_haeftet_9788771088205 (paperback)
Den er ret inspirerende, med en masse gode pointer. Helt klart årets bedste danske bog.
Og held og lykke med det hele. Jeg håber du finder noget du brænder så meget for, at du også er villig til at brænde igennem for at få det til at blive en succes, så du kan komme ud på dine rejser :o)
Tilføjelse: Jeg var ved at glemme det vigtigste :o)
Uanset hvad du kaster dig over, vil du møde modgang. Der vil komme perioder hvor det hele bare virker surt og nytteløst, og det kan være svært at tro på at det her nogensinde bliver til noget. Det er her de fleste giver op (det virker som om det også gælder for dig).
Dem der ikke giver op, men også knokler videre når det bliver surt, bliver oftest belønnet i højere eller mindre grad. Lige pludselig kommer succeserne igen, pengene triller ind, og man kan se at det kan betale sig. Her er der så nogen der læner sig tilbage, og tror at det fortsætter. Det gør det ikke. Andre bruger det som motivation for at knokle endnu mere, og opå endnu større succes. Dem der gør det, oplever at det hele bliver lidt lettere. Der er ikke noget der kommer af sig selv, men der bliver længere og længere imellem tiderne hvor det virker hårdt, Det virker ikke længere nytteløst, og belønningen kan man aflæse på sin bankkonto hver måned.
Men uanset hvad du kaster dig over, vil der være hårde perioder. Det er her du skal bide tænderne sammen, og give den en ekstra skalle. Afhængig af hvor realistisk projektet er, er det her du bliver belønnet.
Og så hør på Thorborg :o)