Jeg tror du spørger, om kunden kan trække betalingen tilbage uden at du bliver involveret, og det kan han ikke. Hvis det du leverer ikke er som aftalt, kan kunden rejse en dispute i Paypal og og kræve pengene tilbage, og du vil blive involveret, og der vil skulle ske retur af det fejlbehæftede, og til da vil betalingen være låst for jeg begge.
Som kunde bruger jeg meget nødigt bankoverførsel, for der er ingen som helst sikkerhed for at man overhovedet får leveret varen, og pengene kan ikke returneres, så bankoverførsel, det er noget jeg bruger til mine nærmeste venner og ALDRIG i forretningssammenhæng til en forretning jeg ikke kender godt.
Sammenlign paypal lidt med kreditkortbetaling, hvor man kan kræve penge retur hvis ikke der leveres som lovet og tænk på at langt største delen af alle Ebay handler kører via Paypal, og varer og penge skifter helt generelt hænder helt uden problem
Jeg synes, hvis du driver E-handel, at du skulle overveje helt officielt som minimum at tilbyde paypal betaling og ellers tilbyde kreditkortbetaling via dankort og visa
vh