Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook firmaside, kan man være anonym ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil gerne oprette en facebook firmaside til et af mine firmaer. Problemet er at jeg ikke ønsker mit personlige navn relateret til dette firma (endnu), da jeg ikke ønsker at en konkurrent skal vide det er mig (vi samarbejder nemlig på et andet projekt, og det vil så ødelægge dette samarbejde).

Kan det alligevel lade sig gøre at lave en facebook firmaside og evt. hvordan ?

Jeg kan få venner og bekendte til at "like" firmasiden, så den bliver bedre kendt.

Hvis du kender til blogs, videoer eller lignende der nemt forklarer hvordan man opretter en facebook firmaside, hører jeg gerne herom.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

På forsiden af Facebook kan du trykke på "Opret en side for en kendis, et band eller en virksomhed."

Det er muligt at lave en bruger uden at det bringer din personlige bruger ind i billedet.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagtens. Så vidt jeg forstår på dig, så ønsker du en fanside, men man skal ikke kunne se at det er dig der har oprettet den?

Man kan ikke se hvem der har oprettet siden og hvis, så kan man skjule det.

Det er ret nemt at oprette, bare følg hvad facebook skriver: https://www.facebook.com/pages/create.php

Din side er ikke aktiveret i første omgang, så bare opret den og hvis du er utryg omkring det om det kan ses det er dig der har oprettet fansiden, så kan du jo prøve at logge en fra kærestens facebook og se hvordan det ser ud, inden du gør den viral.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
Din side er ikke aktiveret i første omgang, så bare opret den og hvis du er utryg omkring det om det kan ses det er dig der har oprettet fansiden, så kan du jo prøve at logge en fra kærestens facebook og se hvordan det ser ud, inden du gør den viral.

Tak, jeg har fået oprettet siden, men hvordan kan jeg se den (tro ikke jeg har gjort den offentlig) ? Hvad er URL'en ? Skal man være på facebook for at se den ?

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tidligere skulle man have 20-30 likes før man kunne vælge URL, så det kan være derfor du bare har en standard. Sidder desværre kun på iPhone lige nu men kan se hvordan det funker når jeg kommer til alm computer hvis ingen er kommet mig i forkøbet :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tager du jeres fælles ide til dig selv, siden din samarbejdspartner ikke må vide noget? Det er da ikke god stil. Og det er ikke god stil at dele den dårlige stil her på AMINO. Du ødelægger dine muligheder for at arbejde sammen med andre herinde fra.

Er det rigtigt forstået, eller er det noget helt andet du vil lave en facebook side til? I så fald kan jeg ikke se hvorfor din samarbejdspartner ikke må vide at det er dig?

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:
Tager du jeres fælles ide til dig selv, siden din samarbejdspartner ikke må vide noget? Det er da ikke god stil. Og det er ikke god stil at dele den dårlige stil her på AMINO. Du ødelægger dine muligheder for at arbejde sammen med andre herinde fra.

Er det rigtigt forstået, eller er det noget helt andet du vil lave en facebook side til? I så fald kan jeg ikke se hvorfor din samarbejdspartner ikke må vide at det er dig?

Hej Jens,

Nej jeg tager ikke den fælles idé til mig selv. Det er noget helt andet jeg har igang. Og jeg er enig, det ville ikke være god stil. Så ja, det er rigtigt forstået at det er noget helt andet.

Godt nytår!

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)