Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor Efterlyses !!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 20
Fra  Saving Lives Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle, Godt nytår.

Jeg henvender mig på vegne af min enkeltmands virksomhed Saving Lives.

Vi søger lige nu en troværdig og motiveret investor til et velfungerende firma med store visioner for fremtiden og massser af ideer men med en økonomisk begrænsning til at udvikle firmaet.

Saving Lives beskæftiger sig med salg af førstehjælskurser til virksomheder samt private, udover dette sælger vi alt indenfor førstehjælpsudstyr såsom hjertestartere, førstehjælpstasker mm.

Vi er netop gået igang med et spændende projekt hvor firmaet har udviklet eget design som vi ønsker sat i produktion og markedsført og solgt i hele Europa. Vi har søgt designbeskyttelse. Udover dette har Saving Lives ansat en sælger primo 2013 som primært kommer til at stå for salget af denne.

firmaet har eksisteret ca. 3 år - estimeret varerlager: 250.000 - 300.000 kr. i værdi . Der skyldes intet i firmaet.'

Investoren vi søger skal være i stand til en minimumsinvestering på kr.: 150.000 - 200.000 kr. - For en evt. procentdel af omsætningen af eget design eller evt. aftale om tilbagebetaling af beløbet igen med fortjeneste. Vi ønsker ikke en partner som indgår i den daglige drift af firmaet, men en sparringspartner som kan hjælpe med rådgivning, salg-og markedsføring mm. -

Yderligere info gives gerne via email.

Hvis min søgen har vakt netop din interesse, så endelig send mig en korfattet email med yderligere info.

Jeg vil se frem til at høre fra jer.

mvh

Henrik Juul

Savinglives.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Har du prøvet Amino Kapital? Tror det er dem der har pengene..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)