Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bannere Broker, er det endnu en MLM lykkeridder koncept

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Fra  Livrig.dk v/ Kirsten Stoltze Møller Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejdet med Banners Broker har primært været at sætte mig ind i hvad det går ud på, holde øje med min konto og hjælpe andre i gang.

Derudover har det været at sætte mine reklamekampagner i gang samt skrive et dokument som vejledning til folk som overvejer at investere i Banners Broker.

Jeg er både advertiser og publisher (combo) hos Banners Broker, men har ikke givet visninger på mine egne sider for at tjene penge hos Banners Broker.

Køb bæreseler hos www.livrig.dk - lave priser og god service

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mads Christian Møller:
rbejdet med Banners Broker har primært været at sætte mig ind i hvad det går ud

Hvilket man vel ikke får penge for?

Mads Christian Møller:
holde øje med min konto

Hvilket man vel heller ikke for penge for?

Mads Christian Møller:
og hjælpe andre i gang.

Hvilket man normalt kun for penge for, når det er et scam som men betaler for at komme med i. Koster det penge at komme i gang?

Fra Sorø
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Fra  Livrig.dk v/ Kirsten Stoltze Møller Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas

Hvilke scam´s har du været med i?

Mvh. Mads

Køb bæreseler hos www.livrig.dk - lave priser og god service

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Christian Møller:

Hej Thomas

Hvilke scam´s har du været med i?

Mvh. Mads

Jeg har aldrig deltaget i nogle scams eller betalt til nogle scams, men jeg har advaret rigtigt mange imod åbenlyse scams.bJeg ved ikke om det du er med i er scam, men mit spørgsmål er om det koster noget at komme i gang? Det er jo ofte sådan scams fungerer. Altså der er et produkt, i dette tilfælde et banner, men det egentlige formål er at få folk med og lære dem op, så de kan lægge et startgebyr.

Man lader dermed som om alle tjener penge, og når folk tjener penge, bliver de grådige og vil have mere. På et tidspunkt lukkes firmaet så inden alle dem der har "hjulpet" andre har fået deres penge, så ejerene dermed står tilbage med alle indskud, og alle dem der har penge til gode står tilbage med en lang næse.

Den slags scams er ældre end det kommercielle internet, og jeg bruger enhver chance for at gøre opmærksom på det og advare imod det.

Som sagt kan jeg ikke sige om det du er med i er et scam, men du kunne starte med at svare på om det koster penge at komme i gang.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Min bror i Holland arbejder også med Banners Broker, og er meget begejstret. Har du fået udbetalt månedligt?

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville lige læse lidt mere om deres forretning, og prøvede at besøge hjemmesiden. Det lader til at sitet er lukket eller evt. flyttet(?)

Nåede i at få jeres penge?

Er der en der ved hvordan firmaet fungerede i praksis, som vil være flink og fortælle det, evt. i en pm?

Mvh

Mr. A

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt lige lidt information, som faktisk er ældre end denne tråd:

http://finchsells.com/2012/12/20/banners-broker-scam-update/

http://www.christene-marketing.com/2013/04/banners-broker-scam-review.html

http://blogs.mirror.co.uk/investigations/2013/01/banners-broker-accused-of-bein.html

Fatter ikke folk gider give sig i kast med sådan et projekt, når det eneste man behøver gøre er at google i ti sekunder. Alene ud fra beskrivelsen virkede det som et scam, men det er sgu svært for mig at forstå man vil bruge penge og tid på noget som man efter en enkelt søgning på Google kan se er et scam med 99 % sikkerhed.

Hvad skal der mon til for at folk ikke bliver ved med at hoppe i disse åbenlyse scams?

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:
Hvad skal der mon til for at folk ikke bliver ved med at hoppe i disse åbenlyse scams?

Så længe der er uoplyste og godtroende mennesker, vil der være folk der udnytter disse!

Bare min mening.

Mvh Sue

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Sue:

Thomas Frost:
Hvad skal der mon til for at folk ikke bliver ved med at hoppe i disse åbenlyse scams?

Så længe der er uoplyste og godtroende mennesker, vil der være folk der udnytter disse!

Bare min mening.

Mvh Sue

Det er bare utroligt at ellers fornuftige unge mennesker ikke kan finde ud af at bruge f.eks. 2 minutter på Google, så de ikke er uoplyste længere.

Hvordan får man lært folk f.eks. lige at Google et projekt før de begynder at bruge penge på det, og få deres venner med i det? Jeg kan bedre forstå folk hoppede på pyramidespil dengang det var helt nyt, men i en tid hvor næsten alt kan Googles, burde folk med internetadgang altså ikke hoppe på den slags åbenlyse scams.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)